Stránka 1 z 1

Pár dotazů ohledně motoru a spojky

PříspěvekNapsal: sob čer 20, 2009 23:02:10
od augoslav
Dobrý den,

mám pár dotazů ohledně motoru a spojky u babety 210.

1. U mé babetky se vyskytuje to, že když zastavím tak babeta zničeho nic chcípne - karburátor, válec, píst, výfuk pročištěn. Nevíte čím by to mohlo být? :(
2. A ještě bych potřeboval vědet, jak se rozdělává buben spojky, tady na foru jsem to různě pročítal a vyzkoušel jsem to tak, jak to psali, že mám přidržet ten buben a normálně to povolit klíčem... Ale to bohužel nejde, tak jestli mi nějak poradíte. A kdyžby se mi to podařilo sundat, budu potřebovat nějaky spešl nářadí na další montování ve spojkách apod. ? 8)

Předem děkuji.

Re: Pár dotazů ohledně motoru a spojky

PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2009 7:59:25
od Starec
Odpoveď na 1.) trysky v karburátore nestačí iba prefúkať, treba ich aj tenkým drôtikom jemne prečistiť. Na prvej nastavovacej šrubke treba pridať ( nadvihnúť šupátko)
na 2.) o ktorú spojku ti ide, rozbehovú alebo radiacú?
Na rozbehovú budeš potrebovať sťahovak, na radiacu nie.
Ak nemáš špeciálne naradie na pridržanie rozbehoveho bubna, tak si môžeš poradiť takto. Kúsok dosky z tvrdšieho dreva jednoducho zapri medzi blok a bubon. Nasaď klúč a rázne povoľ, osvedčila sa golovka, alebo prstencový. Môžeš pomôcť aj trocha poklepať. Radiaci bubon povolíš: sadnúť na Babettu, prevážiť dozadu a zatiahnuť zadnú brzdu, no a kľúčom rázne povoliť. Oplatí sa predtým poklepať po matkách.

Re: Pár dotazů ohledně motoru a spojky

PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2009 15:07:32
od augoslav
Tak ty trysky zkusím ještě pročistit a dám vědět, jestli už to nebude chcipat při zastavení.

Jinak ten buben rozběhové spojky jsem se pokusil rozdělat, tak jak jsi mi říkal, ale ani se ta matka nepohla, ten buben se furt protáčí. Je to tam tak napevno, že už nevím, jak to povolit. :cry:

Děkuji

Re: Pár dotazů ohledně motoru a spojky

PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2009 17:49:24
od Starec
Aký je ten bubon, celý liatinový, alebo zváraný. Ak je celý, tak ho dookola môžeš preklepať. Tak isto aj matku, zober menšie kladivko a prikladaj dookola na plochy, no a väčším ho preklep, miesto kladivka môžeš použiť aj tupší sekáč. Musí to ísť, len sa s tým pohraj.

Re: Pár dotazů ohledně motoru a spojky

PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2009 18:19:22
od augoslav
Právě, že je svařený.

Re: Pár dotazů ohledně motoru a spojky

PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2009 18:28:06
od Ajo
Ja keď som to povoľoval tak som kombinačkami chytil rotor s druhej strany a povolil som to... :idea:

Re: Pár dotazů ohledně motoru a spojky

PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2009 18:47:35
od augoslav
Tohle už jsem taky zkoušel, ten rotor jsem dokonce musel dát do svěráku a zkusil jsem to povolit, ale dopadlo to tak, že šroub se ani nepohnul, ale rotor, který je držen takovým výčnělkem, tak ten výčnělek strhnul, takže jsem to musel zpravovat :?

Re: Pár dotazů ohledně motoru a spojky

PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2009 21:13:00
od augoslav
Právě jsem pročistil trysky (jsou čisty jako slovo boží :D ) a babetka pořád při zastavení strácí dech a chcipá... Nevíte čím by to teda mohlo být :?:
A někdy při zastavování mi to začne trochu cukat a chcipne to.

*Volnoběh a boh. směsy mám nastaveny správně.

Re: Pár dotazů ohledně motoru a spojky

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2009 1:37:08
od Starec
Tak ak nechceš to ulomiť, potom nepomôže len autogén.Nahriať a tak povoliť. Gufero pod rotorom si kedy menil, zvykne stade podťahovať falošný vzduch.