Stránka 1 z 1

Preco po zapnuti sytiča motor zhasne?

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2009 17:12:53
od bodo
Zdravim babetaci,som tu na fore novy, mam 23r, vacsinou jazdim autom ale len tak zo srandy som si kupil asi pred dvomi tyzdnami Babettu 210 lebo ked som bol este maly sopel tak som vzdy chcel mat babetu a ked som ju videl tak som len slintal bo som mal len taky maly bicyklik. :lol: tak som si splnil detsky sen haha. Aby nebola nuda. :lol: sak na par km na zahradku staci aj babča
No a mam aj taky problem ze po nastartovani studeneho motora so zapnutym syticom motor zhasne. Nemalo by to byt naopak? :shock:

Ak startujem bez sytica motor na volnobehu bezi ale nemozem pridat plyn lebo ho zadusim. Akonahle zapnem sytic opat zhasne.
co to? :?:

Startujem tak ze motor nakopnem bez sytica, necham nejaku tu minutku motor poklepat na volnobehu a ked uz ide pravidelne a bez dusenia po pridani plynu tak mozem ist...
Treba vobec sytic zapinat v lete?

Inak, hned po kupe bol meneny piest, kruzky, vsetky gufera, loziska na klukovke, piestny cap, rozbehove celuste, pruzinky startovacej celuste,reg. a vnutorny unasac, tesnenie pod valec a medzi kartrami.
Vyfuk vycisteny, zrezane koleno. Karburator tiez vycisteny, nastaveny ...bohatost 1,5 ot. a dorazovy srub tak akurat, priblizne 2 ot.

Re: Preco po zapnuti sytiča motor zhasne?

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2009 21:04:35
od Starec
Dosť nezvyčajná vec, ak všetko čo píšeš si menil. Dôležité sú však gufera, ktoré tesnia kľukovú skriňu. Ak si aj tie menil, tak chybu by som hľadal v karburátore. Skús ho znova rozhodiť a poriadne všetky kanály tlakom vzduchu prefúknuť, ( zvlášť ten otvor čo je vpredu pod difuzérom) ovšem trysky nestačí len prefúknuť, treba ich tenkým drôtikom aj jemne prečistiť. Ak sa to nezlepší tak napíš. No a či používať, alebo nie v lete sytič. Pozri, ráno je teplota ovzdušia vždy chladnejšia a to prvé naštartovanie zo sytičom neuškodí, cez deň ak už je teplo tak nemusí, ale zas neuškodí, ak Babetta nabehne na ideálnu teplotu. Na jar a na jeseň, prípadne v zime zásadne je lepšie ísť cez sytič.

Re: Preco po zapnuti sytiča motor zhasne?

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2009 21:52:57
od IGI
Ja si myslim, ze to bude guferami, moja babetta sa sprava podobne. Ja startujem vzdy len na prvu polohu sytica. Moje gufera nie su 100% fit, to viem, ale v poslednom case absolutne namam cas sa s tym bavit :roll: ...

Re: Preco po zapnuti sytiča motor zhasne?

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2009 22:01:44
od Starec
IGI píše: ale v poslednom case absolutne namam cas sa s tym bavit :roll: ...

IGI-IGI, nie len za Babetou lietať, ale aj Babettu dať do poriadku ......... :lol:

Re: Preco po zapnuti sytiča motor zhasne?

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2009 23:07:10
od IGI
No Starec, vazne by trebalo, lebo vela veci nefachci tak, ako ma. Uz asi pred mesiacom som aj nakupil vsetko co treba, ale jednoducho ozaj na nu nemam cas teraz. A vidim to tak, ze do oktobra ani nebudem mat, bo o 2 tyzdne odchadzam, smer USA :roll: ...

Vies, ja som taky - ked robim, tak poriadne. A mam v plane celkom rozsiahlu generalku. Sice to este beha, ale sem-tam zlobi, a hlavne brzdy funguju predna asi na 40% a zadna asi na 10% ucinku. Tak s tym radsej nelietam, auto to isti :oops: .

Re: Preco po zapnuti sytiča motor zhasne?

PříspěvekNapsal: stř čer 24, 2009 19:08:55
od bodo
tak skusim najprv ten karburator este raz rozobrat, precistit a potom sa uvidi co dalej...