od Matrix » sob srp 08, 2009 0:09:20
Mam obdobný problém. Koupil sem babču, komplet jí rozebral vyměnil všechny ložiska gufera (silikonová), vypalil vložku výfuku ocelákem vydrbal, vyčistil koleno, rozebral karbec, seštěloval plováky dal novy trysky, seřidil předstih, dal novou svíčku, nový rozběhový buben, nové čelisti dvojky včetně vnitřniho a regulačního unašeče, nová rozety řetěz... Ale ochota rozjet se je velmi nízká. S karburátorem sem dělal psí kusy, ale nějak extra to nepomáhá. Při rozjezdu se jakoby nechce skoro vubec vytačet, jako by ho sebemenší odpor brzdil, když se to pak už rozkutálí tak to jede, ale vic jak 35 km/z toho nedostanu. Přeřazení z jedničky na dvojku je velmi plynule že to skoro ani nepoznám. Nevím kde by mohl být problém, jestli někde v nastavení karburátoru, anebo někde na rozběhové spojce. Startuje hned, pomalu na hnutí s babetou, v tom problém není. Někde tady nebo na SK foru sem četl, že když se otačí kolem dopředu nebo dozadu, teď přesně nevím, tak v jednom směru by se buben dvojky měl udržet, v tom druhém néé, no každopádně já ho neudržím v ani jednom směru. Občas mi příjde jako kdyby se rozbíhala už na dvojku, ale kontroloval sem ze kdyz tocim ozubenym bubnem, tak se vnitrek otaci jinou rychlosti nez obvod bubnu, takze jednicka by mela fungovat. I pri tom rozbehu pres motor se nemusi nijak extra vytacet aby zabral, jen proste nema vubec zadnou silu.
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50