spojka - prokluz bez příčiny...

Zdravíčko pánové
Měl bych na vás prosbičku, zda-li by jste mi pomohli. Problém mam s babetou 207, kolega z práce mi jí dal, jestli bych mu jí opravil, že nejede, S babetama mam celkem dosti zkušeností, ale na jednu věc jsem už krátkej a tou věcí je startovací spojka,
Spojku jsem odmastil, nasadil a jel startovala krásně, ale po chvíli začala zase prokluzovat, tak jsem ji opětovně odmastil a po chvíli to samé. Obrousil jsem obložení, tam kde nedoléhalo - aby doléhalo celou plochou, nasadil, chvíli šla v poho, ale později se problém opakoval.
Po chvíli přemýšlení jsem obložení zkrátil na náběžnpé hraně (dělá se to často u bubnových brzd pro dosažení lepšího účinku) a nasadil, dva dny šla v pohodě a dnes se závada opakovala. obložení je černé, ale jinak suché, nevypadá mastně, gufero jsem měnil, ale je decentně vlhké, ale to přisuzuji vazelíně, kterou jsem ho promázl, než jsem ho nasadil. Č elisti se my kupovat nové nechce, protože obložení je dosti vysoké. Zapoměl jsem zmínit že buben spojky jsem i zdrsnil, aby byl účinek maximální, ale bezúspěcku.
Druhý můj problém je spojka rozběhová (nebo jak se tý 3-paknový říká) a to v tom že původně v ní byli jen 2 pružinky, takže byla v permanentním záběru - tj na volnoběh na stojánku při minimálních otáčkách se stále točilo zad. kolo, ale šlo zastavit rukou...
Pružinku jsem dokoupil a namontoval, jenže při montáži spojky jsem si všiml, že tam absolutně nepasuje - ta pakna, původně bez pružinky, byla vysoko než ostatní, takže spojka nešla nasadit do bubnu.
Přední část pakny (opírajícíse o tu sousední jsem obrousil, aby byli všechny ve stejné výšce a poté jsem je nasadil.
Všiml jsem si že pakna při otevřeném stavu nedoléhá na buben, popuze malou částí. Otázka zní: má cenu jí přiohnout, aby doléhala celým povrchem?
Novou se mi kupovat nechce, protože bych musel koupit všechny a kolega kladl důraz aby ho to nestálo moc .-D (stejnak mu to dělám zadara...)
Co myslíte, mam to vyzkoušet?
Měl bych na vás prosbičku, zda-li by jste mi pomohli. Problém mam s babetou 207, kolega z práce mi jí dal, jestli bych mu jí opravil, že nejede, S babetama mam celkem dosti zkušeností, ale na jednu věc jsem už krátkej a tou věcí je startovací spojka,
Spojku jsem odmastil, nasadil a jel startovala krásně, ale po chvíli začala zase prokluzovat, tak jsem ji opětovně odmastil a po chvíli to samé. Obrousil jsem obložení, tam kde nedoléhalo - aby doléhalo celou plochou, nasadil, chvíli šla v poho, ale později se problém opakoval.
Po chvíli přemýšlení jsem obložení zkrátil na náběžnpé hraně (dělá se to často u bubnových brzd pro dosažení lepšího účinku) a nasadil, dva dny šla v pohodě a dnes se závada opakovala. obložení je černé, ale jinak suché, nevypadá mastně, gufero jsem měnil, ale je decentně vlhké, ale to přisuzuji vazelíně, kterou jsem ho promázl, než jsem ho nasadil. Č elisti se my kupovat nové nechce, protože obložení je dosti vysoké. Zapoměl jsem zmínit že buben spojky jsem i zdrsnil, aby byl účinek maximální, ale bezúspěcku.
Druhý můj problém je spojka rozběhová (nebo jak se tý 3-paknový říká) a to v tom že původně v ní byli jen 2 pružinky, takže byla v permanentním záběru - tj na volnoběh na stojánku při minimálních otáčkách se stále točilo zad. kolo, ale šlo zastavit rukou...
Pružinku jsem dokoupil a namontoval, jenže při montáži spojky jsem si všiml, že tam absolutně nepasuje - ta pakna, původně bez pružinky, byla vysoko než ostatní, takže spojka nešla nasadit do bubnu.
Přední část pakny (opírajícíse o tu sousední jsem obrousil, aby byli všechny ve stejné výšce a poté jsem je nasadil.
Všiml jsem si že pakna při otevřeném stavu nedoléhá na buben, popuze malou částí. Otázka zní: má cenu jí přiohnout, aby doléhala celým povrchem?
Novou se mi kupovat nechce, protože bych musel koupit všechny a kolega kladl důraz aby ho to nestálo moc .-D (stejnak mu to dělám zadara...)
Co myslíte, mam to vyzkoušet?