Stránka 1 z 1

210- sotva bublá. PROČ ?

PříspěvekNapsal: úte led 19, 2010 19:36:41
od vlasec
AHOJ. mám babku. 210. vyměnil jsem simerinky. všechny čelisti , všechny těsnění. babetu nastartuji. ale jen tak tak , že bublá. když přidám plyn , nic se neděje a po pár sekundách chcípne. nejde prostě do otáček. karbík jsem čistil i dal druhý. hladina pomocí plováků nastavena. jsem bezradný. můžete pomoci.? děkuji. :(

Re: 210- sotva bublá. PROČ ?

PříspěvekNapsal: úte led 19, 2010 20:39:22
od milda
To už ti tak dělalo před tou výměnou? A máš čistý výfuk (od kanálu ve válci až po tu dírku na konci) a filtr sání?

Re: 210- sotva bublá. PROČ ?

PříspěvekNapsal: úte led 19, 2010 20:59:21
od vlasec
no sytuace byla taková. já jí dostal. byla zadřená ve válci, zarostlá medem. strašně dlouho stála. . vše jsem vyčistil. dal nové pístní kroužky, koupil cívku, co hází jiskru. že si jí udělám. čtu ty neduhy zde a chci jím předejít. vyměňuji co jde. no a když konečně hází jiskru, válec maká, tak to sotva bublá. vyměnil jsem karbík za jiný. jikov. profoukal , vyčistil a stále stejně. přemýšlím, jestli nekoupit karbík del otro, jak se tu píše. ale aby to tím bylo , že? a poslední věc, vejfuk jsem se snažil vypálit, docela v poho ho profouknu. ale s tím kanálkem na válci jsi mě znejistil. válec jsem čistil solvínou a je možné, že nějaké pucky tam zůstali. takhle na 100 % to nemůžu vyloučit. ach jo :-(

Re: 210- sotva bublá. PROČ ?

PříspěvekNapsal: úte led 19, 2010 22:02:04
od Jarda
Sundej hlavu, je to otázka pěti minut... Pak taky pořádně všechno vyčisti, hlavně kohoutek a vejfuk... Skus dát na hadičku palivovej filtr.

Re: 210- sotva bublá. PROČ ?

PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 21:43:27
od martin110r
S Dell Ortom by som nešpekuloval. Babetta je robená na Jikov. A keď s Jikovom blbne, tak ho treba nastaviť a musí to fungovať. Ja mám Jikov, je nastavený správne ako z učebnice a preto by som ho už nevymenil za iný karburátor. Keď tam dáš Dell Orto, tak problém síce vyriešiš (možno) ale to bude drahé vyriešenie problému, keď namiesto nastavenia ktoré je zadarmo vyrazíš kopu peňazí za nový karbec. Veľmi neekonomické riešenie.

Poriadne by som sa zameral na karburátor. Rozobral ho do mrte, vyčistil v čistom technickom benzíne, vyfúkal stlačeným vzduchom. Pri skladaní by som si skontroloval veľkosť trysiek. Hlavná tryska je tuším 63 (0,63 mm) a voľnobežná 35. Tak by to malo byť. Ak sa mýlim, opravte ma, nechce sa mi to hľadať v dielenskej príručke. Ďalej skontrolovať ihlu na šúpatku. Má na sebe také zárezy do ktorých sa vkladá niečo podobné ako segerka. Tú musíš dať do druhého zárezu zvrchu. Ďalej nastaviť hladinu v plavákovej komore. Nemám nikdie v počítači žiadny obrázok (tu na webe je určite) ale skrátka keď karburátor otočíš plavákmi hore, tak by mali byť v jednej rovine ako sú trysky. No a potom treba nastaviť bohatosť zmesi a voľnobežné otáčky. Nepopliesť. Nastaviť v tomto poradí. Vlastná skúsenosť. Osvedčilo sa mi, že s rozladeným voľnobehom sa bohatosť dá nastaviť, ale s rozladenou bohatosťou voľnobeh nenastavíš.

Inak TU je môj návod na nastavenie karburátora. Je to druhý príspevok zvrchu.

Re: 210- sotva bublá. PROČ ?

PříspěvekNapsal: sob bře 27, 2010 18:00:24
od vlasec
nakonec to byl tirystor. blbnul