Stránka 1 z 2

Jakoby se dusila

PříspěvekNapsal: sob led 30, 2010 14:15:32
od Elixdragon
Zdravím,
jel jsem cca 10 km dnes po silnicích ve městě. Po ujetých 2 km se začínala Babka dusit, když jsem přidal plyn byla tam znatelná promlka, která snížila rychlost a po snížení rychlosti ve stejné poloze plynu se opět rozjela, dělalo to celou dobu jízdy a dvakrát mi i chcípla tak, že jsem musel znovu startovat. Poraďte čím by to mohlo být Jinak palivo special 91 v poměru s olejem 1:45.
Předem děkuji za typ.

Re: Jakoby se dusila

PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 20:51:35
od martin110r
Pozerám, že ti nik neodpovedá, tak sa toho chytím ja. Ako raz povedal Karel Schwarzenberg-Dámy a pánové, je mi vás líto, budete se muset spokojit se mnou :lol: . K veci.

V prvom rade by som si skontroloval palivovú sústavu. Nastavenie karburátora (výška hladiny, bohatosť zmesi), prípadne vyčistenie karburátora. Týmto by som začal.

Re: Jakoby se dusila

PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 21:48:47
od Jarda
Přesně tak, začal bych stejně, ale ještě bych poradil - dej si na hadičku sítko (filtr) a vyměň svíčku. S problémem to možná nemá nic společnýho, ale vyčisti si vejfuk a uvidíš, jak to pojede ;-)

Re: Jakoby se dusila

PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 21:58:49
od martin110r
Prípadne by nebolo zlé pozrieť predstih. Ale ten karburátor sa mi zdá ako problém.

Re: Jakoby se dusila

PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 22:13:04
od Jarda
Jaký jsou hodnoty předstihu? 1,7 mm před HÚ?

Re: Jakoby se dusila

PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 22:27:38
od Elixdragon
Karburátor vyčištěn, bohatost směsi upravena cca 2 otáčky na každém, svíčku jsem kupoval jako první Brisk 17 C, s výfukem jsem udělal jedno a to, že jsem ho zkrátil o těch 5 cm co je tady psáno, jinak nevím jak ho vypálit CO-čko nemám :(

Re: Jakoby se dusila

PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 22:29:48
od martin110r
Vypál ho letlampou. Rozober ho, vytiahni vložku a tak. Nevypaluj výfuk vcelku. Hlava dekarbonizovaná je, koleno tiež? Sviečka má po dlhšej jazde akú farbu?

Jarda: Predstih je 1 - 1,5 mm.

Re: Jakoby se dusila

PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 22:35:01
od Elixdragon
Koleno jsem čistil, hlavu ne, na svíčku jsem nekoukal, ale podívám se až přijedu z práce a hned napíšu.

Re: Jakoby se dusila

PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 22:36:30
od martin110r
OK daj vedieť. Musí byť tehlovočervená. Hlavne ju kontroluj po dlhšej jazde. Minimálne po 5 kilometroch.

Re: Jakoby se dusila

PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 22:51:33
od Elixdragon
Ok a díky za radu :wink:

Re: Jakoby se dusila

PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 22:57:15
od martin110r
Inak TU môžeš si skontrolovať, či nastavuješ karbík dobre :lol: .

Re: Jakoby se dusila

PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 23:06:54
od Elixdragon
Po přečtení si připadám jako vyštudovaný automechanik hned zítra zkusím udělat to co jsi psal v manuálu. Díky :)

Re: Jakoby se dusila

PříspěvekNapsal: čtv úno 04, 2010 17:59:04
od martin110r
No vyskúšaj. Mne sa takto podarilo vyladiť karburátor ukážkovo. Zadné koleso sa ani nehne.

Re: Jakoby se dusila

PříspěvekNapsal: pát úno 05, 2010 17:19:29
od Elixdragon
Tak jsem koukal na svíčku, najel jsem cca 13 km a je světlečervená, volnoběh jsem došteloval, ale zadní kolo jakoby cukalo, ale neroztočí se, bohatost jsem taky upravil. Babettka se už nedusí a jede pěkně. Ještě jednou díky za rady. :)

Re: Jakoby se dusila

PříspěvekNapsal: pát úno 05, 2010 18:32:47
od martin110r
To som rád, že sa ti podarilo karburátor nastaviť. Keď zadné koleso len cuká to je v pohode. Ešte sa za normálny stav dá považovať, pokiaľ sa zadné koleso krúti, ale nemá silu-zastavíš ho rukou. Čiže gratulujem k správnemu nastaveniu.