Klidně maž PP80, Babetta má pomaloběžnou převodovku, s primárním převodem mimo skříň, bez nějakejch velikejch nároků na olej. Shánět drahý převodový oleje je vyhazování peněz /vyjma 2T olejů pro mazání směsí/, kde je ta kvalita znát a má to smysl. Pro zajímavost, podívej se dobře na ten olej, tedy nálepku na něm. Nesedí mí to číslo, pokud převoďáky bývají značený podle standartu SAE takto, obyčejně pak před prvním číslem je ještě nějaká skupina písmen, určujících přesnou specifikaci oleje a u každýho výrobce je ta skupina jiná. Všeobecně platí /pokud se nejedná o moderní motory a závodní speciály/, že na převoďák nejsou kladený nějaký moc extra nároky. První číslo, doplněný literou "W" /winter/ znamená minimální venkovní teplotu, za které normálně pracuje prohřátý motor a za které jej lze studený bez problémů nastartovat, druhý číslo je maximální venkovní teplota, za které lze motor s tímto olejem trvale provozovat s maximální zátěží povolenou výrobcem, bez rizika poškození zaviněným změnou viskozity ohřáté olejové náplně. To platí u 4T motorovejch ojejů. U převodovejch olejů je to trochu jinak, takto bývají značeny zimní převodový oleje pro manuální převodovky osobních aut. Zpravidla je to první číslo okolo 75.
Poznámka: Nalejt to tam můžeš. Může ti však začít špatně spínat volnoběžka /tento olej bude mít asi jinou viskozitu/. Pokud se tak stane, nic se sice neposere, ale pouze tam musíš vrátit olej původní. Pokud to tedy nebude vadit volnoběžce, není co řešit...