Stránka 1 z 1
motor

Napsal:
stř dub 14, 2010 6:53:12
od brus.07
Zdravím prosím o pomoc,jsem čerstvím majitelem 207 a mám problém se kterým si už nevím rady.Stále mně odchází svíčky!Když jsem svíčku vyndal byla černá a mokrá.Vyměnil jsem i pístní kroužky na válci,pak indučku a TZJ.Po této výměně jsem vyčistil i filtr sání a karbec.Nastartovala jako víno,svíčka však byla opět černá a mokrá,skusil jse tedy nastavit předstih na 1,5 byl nastavený totál opačně no a pak se pustil do směsi,po utažení jsem povolil o 1/4 otáčky a doladil vzduch svíčka tam byla 19 brisk která po 1 dni odešla,skusil jsem tedy 17c,chytala super avšak byla opět černá ale suchá.celí den jsem skoušel štelovat směs aby svíčka byla krásně růžová,to s bohužel nezadařilo,Po dvou dnech opět svíčka odešla.Pokuď dám svíčku z minibaiku označení J1 6a tak chytá super,připomínám že mají stejné nastavení 0,7mm.Protovás moc prosím o radu.Díky za Vaše návrhy už mně totiž nic nenapadá.

Re: motor

Napsal:
stř dub 14, 2010 7:54:22
od Tom_R
Chyba je určitě v seřízení karburátoru máš moc bohatou směs zkus se podívat na jakém zářezu máš jehlu, pak se zkus podívat na hladinu v plovákové komoře. Svíčka ti odejde protože se uleje.
Re: motor

Napsal:
stř dub 14, 2010 8:09:55
od brus.07
Díky za radu,jehla je nastavená na 2 zářezu od shora a v plovákové konoře se mně zdá že je více benzínu při profouknutí ele uzavře,pokuď tedy mám ubrat hladinu mám to udělat na jehle nebo přihnout plovák směrem dolů jo a na jehle se ubírá hladina jak?Na kolikátý zářez.Moc díky za radu!
Re: motor

Napsal:
stř dub 14, 2010 8:48:40
od butan
Já bych vyměnil obě trysky, vzhledem k původu nevíš zda je někdo neodborně nečistil, popřípadě záměrně nezvětšil. A když to nepomůže prověř zda opravdu těsní jehla napouštěcího ventilu, nejlépe pohledem na hladinu benzínu v trubičce. Nasaď na karburátor metr trubičky, podrž jí nahoru, naplň benzínem a dívej se zda neklesá.
Nakonec bych ohnul plovák dolů.
Lubor
Re: motor

Napsal:
stř dub 14, 2010 8:50:21
od brus.07
Díky za radu,vše vyzkouším a pak napíšu.Díky díky

Re: motor

Napsal:
stř dub 14, 2010 8:54:48
od butan
Ten jehlový ventil může být i nedotažený, nebo špatné těsnění pod ním, to profukem spolehlivě nezjistíš.
Lubor
Re: motor

Napsal:
stř dub 14, 2010 9:04:25
od Tom_R
Pokud to někdo neodborně čistil a je zvěčený průměr trysky dá se dá ještě dát jelu na první zářez od vrcu.
Re: motor

Napsal:
stř dub 14, 2010 13:40:13
od brus.07
Tak jsem vyměnil obě trysky v karbecu a pro jistotu i jehlu v šoupátku,pravda je z tryskama si někdo už hrál,hlavní byla zvětšená a taktéž i malá tryska,teť si budu muset pohrát z volnoběhem.Ještě jedna otázečka-co mám dělat pokuď se mmy nepodaří nastavit předstih na 1,5 nejblíž ho teť dostanu kolem 2cm respektive 1,8?
Re: motor

Napsal:
stř dub 14, 2010 13:42:29
od Matrix
To by mělo být ale v mm a ne v cm ! Tedy 1,5 mm.
Re: motor

Napsal:
stř dub 14, 2010 14:04:20
od brus.07
Pardon trochu jsem se překlepnul

Re: motor

Napsal:
stř dub 14, 2010 14:59:37
od Tom_R
Musí tam jít nastavit 1,5 mm jinak shod rotor zkontroluj pojistnou tyčinku jestli je v pořádku protože když není dotažená matka co drží rotor tak to může tyčinku trošku ohnout a pak to nejde nastavit. Před nasazováním rotoru řádně očisti konus a vniřek rotoru. Nasad tak at ti tyčinka sedne do drážky a rotorem pootoč doleva at se opře o tyčinku, tím je absolutně vyloučene že při škubnutí motoru se posune rotor, klepneš párkrát s citem kladívkem rotor musí už pevně držet a zašroubuješ šroubek kde bude pérovka a podložka.
Re: motor

Napsal:
stř dub 14, 2010 19:46:39
od brus.07
OK díky za radu,dneska už na to dlabu,asi zítra rozhodím celej motor a budu si sním pomalu hrát.
Re: motor-dílenská knížka angl.

Napsal:
úte dub 20, 2010 20:01:13
od brus.07
Re: motor

Napsal:
stř dub 21, 2010 0:03:00
od Starec
brus.07: Ak ti odchádzajú sviečky, tak väčšinou je zlý inpulzní pol na nosníku statora, nedá sa samostatne vymeniť, musíš meniť celý nosník. Skús si to odmerať ohmetrom či vykazuje správne hodnoty.