Delsi dobu jsem tu nebyl a ted se chystam na procitani temat. Mam ale problem a rad bych poprosil o radu ci nazory.
Muj stroj me posledni mesic, dva nedela radost

SIce jsem ted zase tolik nejezdil,ale pres to jsem vypozoroval ze je to jen horsi a horsi.
Problem ja takovy. Z kopce jede jakztakz normalne jako driv, rovinka je horsi, motoru kolisaji otacky, jak se automat snazi preradit na 2 stupen,ale diky tomu ze motor nema vykon, tak radici proces neprobehne a zase tam je prvni stupen. A v kopci to je to prave utrpeni. Jak je trosku prudsi kopec, zpomaluje a zpomaluje, az se proste skoro zastavi (upne zastavit jsem to nikdy nenechal,ale kdyz jde rychlost kolem 10kmh, tak uz prislapavam).
Motor ma najeto aktualne 30tis a zhruba pred 5-7tis jsem menil krouzky (vybrus jsem nedelal).
Co jsem zkousel: vymenil jsem celkem 3 svicky (u jedne 10000% vim ze byla loni v pohode,ale dal jsem ji pak pryc kdyz jsem zkousel dalsi).
Vymenil jsem i karbec z jineho stroje, ten jsem tovarne nastavil na 1,5 ot od dorazu a nastavil volnobeh. Dukladne jsem odkarbonoval motor a vyfuk,
vcetne potrubi, proste komplet. Pretesnil jsem vsechny gufera, krome hoto u alternatoru. Vyzkousel jsem i novy benzin a take nic (driv jsem jezdil na stare zasoby a je pravda ze jsem zkousel jen jednu pumpu, ale protoze problem se postupne zhorsuje, nemyslim si ze by to bylo timto).
Protoze me zacinaji dochazet napady a hlavne nemam cas se v tom stroji nejak dukladne stourat, potrebuju na nem jezdit a nebo makat na baraku, tak shrnu me dotazy a poprosim o vyjadreni nejvetsich guru

1. muze mit vliv spatny predstih na vykon motoru takto zasadnim zpusobem? Prozatim jsem ho nikdy nekontrolovbal.
2. muze mit vliv spatne gufero u altiku na vykon? Co jsem tu tak vycetl, tak muze mit vliv na drzeni volnobehu, tak pokud to prisava vzduch, tak teoreticky bych tomu veril, ale radsi pockam na vyjadreni zkusenejsich.
3. Kdysi jsem tu vycetl ze nekdo mel stare zapalovani, ktere uz zacalo odchazet. Tady si teda opravdu nejsem jisty a nic jsem zatim nikde ani nepromeroval.
4. muze mit vliv na vykon motoru spatne nastavena hladina v karburatoru ? Nedavno jsem ji sice kontroloval,ale stejne me to zajima.
5. Vuli krouzku jsem sice nemeril protoze nemam merky,ale aspon jsem tam zkusil nacpat krouzky na pist 39.25 a zatim se tam nevesly, vim ze to neni zrovna
profesionalni postup,ale byl jsem zvedav jestli neni valec nejak extremne vybehany. A k tomu mam jeste dalsi dotaz, premyslim ze si udelam meric tlaku, vzhledem k cene manometru a soucastek se jedna o pristroj za par korun a muze usnadnit hodne prace a kvuli tomu se chci zeptat zda nekdo nevi jaky ma byt ve valci tlak, jake je minimum atd.
Za jakekoliv dalsi rady a napady budu vdecny. Mozna me pozdeji napadne jeste vic veci a pridam dalsi body otazek.