Obnovim toto 7 let stare tema
. Budu tu asi zatracovan, nicmene: pri mych experimentech s alternativnim zapalovanim likviduju jednu svicku za druhou (zahumusi se, staci parkrat a prestane palit). Prisel jsem na to, ze svicka jde trosku opravit vykoupanim v tetrachlorethylenu. Nicmene mam tu krabici ruznych starsich svicek v ruznem stavu, nektere jsou dokonce i nepouzite, ani nevim kde jsem to nasbiral.
Ne ze bych si nemohl dovolit svicku za 30 Kc
, ale co si clovek muze dovolit dat do Babetty? Samozrejme pasuje-li svicka mechanicky, jake dalsi udaje krome teploty jsou kriticke? Material elektrod? Povystrcene jiskriste? Je toho docela dost. Pekny manual znaceni od Brisku je zde
http://www.brisk.cz/technicke-informace ... ry-pouzdraVyzkousel jsem tam nastrkat postupne ruzne typy svicek a nejak to jelo pokazde, do otacek to taky slo +- stejne, beh pravidelny. Popravde receno jsem ani nezkoumal ruzne typy znaceni (NGK vs PAL vs BRISK vs Bosch etc). Svicky s dlouhym zavitem jsem nezkousel, existuje na to nejaka "redukce" ? Slo by vysoustruzit, ale to uz je moc prace, myslel jsem nekde si neco vhodneho vypujcit (jineho nez hromadu podlozek).
Timto nechci, aby to bylo pochopeno jako dotaz "s jakou svickou jezdit" (na jezdeni jinam nez okolo domu bych si jinou nez doporucenou svicku nevzal, uz jen kdyby me to nekde nechalo).