od butan » pon čer 14, 2010 9:26:06
Tak jsem zase u netu. Fotku vám teď nepošlu, válec jsem nechal tchánovi aby díru převrtal, a vyřízl do ní M8 závit.
Ale fotka co poslal fajn-tom k vysvětlení stačí. V tom zakroužkovaném nálitku je díra 6 až do výfukového kanálu.
S dekompresorem to nemá nic společného, mezi hlavou a koncem díry zůstavá mezírka pár desetin.
Já se teď přikláním k vysvětlení že to snad je aprílový žertík mládežníků z výrobního závodu, který prošel výstupní kontrolou. Ono výkon to mohlo mít i o chlup větší?? A akustické efekty asi výrazné, ale nedělám si iluze že by v Kolárově měřili úroveň hluku motoru.
A ještě nápad, podobná díra, ale slepá by mohla posloužit k umístění čidla teploměru vlastní výroby. Ven bych vytáhl tenký teflonový drátek, někde pod hlavou. Takhle bychom se přiblížili k teplotě která v prostoru válce panuje, pevnost válce by to nenarušilo.
Lubor