od Pat » čtv zář 25, 2014 10:23:54
Ne to ojnicni lozisko tam jde zlehka rukou. Jediny co jde tezko je ten cep pistu, kterej musis delat pres tu zavitovou tyc, to jedinej drobnej zadrhel, jinak jde vsechno uplne bez problemu.
Jo jeste sem zapomnel dodat jednu malou drobnost pri skladani motoru.
Aby ti pasovala hlava pekne na valec a nikde to nefoukalo, tak je dobry to nejdriv trochu srovnat. Takze nekde si sezen brusnou pastu. Pastou potres okraj vlozky valce (resp plochu, kde se dotyka hlava s tou vlozkou), pak prilozis hlavu a tocivym pohybem sem/tam (nejakou minutku) by se to melo srovnat. Dela se to jen tak ze v jedne ruce drzis hlavu a v druhe ruce drzis valec (obe demontovany z motorky venku).
Posledni vec, kdyz pak budes dotahovat hlavu valce, tak se na to musi jit s CITEM! Pokud dorves jeden sroub a pak druhej tak hlavu zkrivis a bude ti to podfukovat a nepojede to. Takze jak uz budes mit nasazenej pist, valec atd. Tak nasadis hlavu, nandas matky a dotahnes jen lehce rukou vsechny matky. Pak veme malou gola sadu (nicim jinym se tam dostat poradne neda) a vyberes si jednu matku, tu dotahnes o 1/4 az 1/2 otacky. Pak musis dotahovat do krize! Tzn matku v protilehlym rohu zase dotahnes trochu. Pak ty zbyly dve matky zase o kus. Takhle to opakujes dokud nebudou dotazeny matky poradne (to neznamena to zarvat co to jde, staci takova vetsi sila na tu paku te male gola sady, at nestrhnes zavit, je to prece jenom 5ka).