Stránka 1 z 1

Různé typy Korád a jejich značení

PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2012 17:56:29
od Korado
Zdravím vás, rozhodl jsem se vytvořit nějaký popis k označení našich strojů. V plánu mám popsat oba druhy používaných karburátorů, tak aby člověk poznal, jestli má doma Korádo 1.5kW nebo 2kW. Dále jako poznat jestli mám elektriku 12V nebo 6V (kromě podívání se na žárovku :lol: ) a jestli je na daném stroji příprava na směrovky. Celé bych to rád proložil obrázky. Snad to zvládnu trochu slušně udělat.
Pokud by vás něco k označování a různým modifikacím zajímalo, tak to napište a já se to pokusím zjisti. Puls uvítám jakékoliv další podněty na toto téma. Trochu tímto vyzývám majitele Korád, které znám tady z fóra a to tomíno, T.snek, convoy, alpena a samozřejmě kdokoliv další :)

Re: Různé typy Korád a jejich značení

PříspěvekNapsal: úte srp 21, 2012 0:45:49
od convoy
nejsem v žádném případě odborník, jen vím že byly 2 typy korád, klasický moped a mokik který měl dvojsedlo. neměl šlapky a měl startpáku. používaly se 2typy karburátorů, jak již zde bylo uvedeno, takže byly 2 výkonové varianty. A ještě před ukončením výroby se snad na některých trzích objevilo oplastované korado které mělo základ stejný, jen mělo díky plastům trochu jiný vzhled. Pak taky byly různé varianty výbavy.

Re: Různé typy Korád a jejich značení

PříspěvekNapsal: pon zář 17, 2012 15:49:19
od tomíno
tak ja vim akorat ze elektriku poznas podle vyrobce, pokud mas ducati, je to 12V a pokud tam mas piagio tak je to 6V. nalepka je nahore na krytu magneta. jinak 6V sou starsi a na nadrzi mely samolepku manet (nebo korado), kdezto 12V uz manet korado (obe slova). jinak kdyz je karbes takova velka hranata krabice co se tam sotva vejde, je to supermaxi a motor 2KW. az na vyjimky by to melo platit.

Re: Různé typy Korád a jejich značení

PříspěvekNapsal: pát zář 21, 2012 11:59:15
od pdp28
V Manete sa vyrábali motory Puch v licencii Piaggio. Mali dve výkonové prevedenia pre slovenský trh. Jedno bolo Maxi (1,5 kW, malý valec, karburátor s priemerom 12 mm) a druhé Supermaxi(2 kW, veľký valec, karburátor s priemerom 14 mm).
216 012 - Supermaxi so štartovaním nakopávačkou
216 015 - Supermaxi s pedálovým štartovaním
Varábali sa aj prevedenia so zníženým výkonom napr.:
1 kW(25km/h) pre Nemecko, 0,88 kW(25 km/h) pre Švajciarsko
Elektrika:
6V/20W - kontaktné, Ducati Energia (asi do r.2001), modrá valcová vysokonapäťová cievka
12V/40W - bezkontaktné, Ducati Energia (do r. 2004), čierna krabicová vysokonapäťová cievka Ducati Energia
12V/50W - bezkontaktné, Iskra AET Tolmin (do r.2006), čierna krabicová VN cievka Iskra AET Tolmin

Re: Různé typy Korád a jejich značení

PříspěvekNapsal: stř čer 24, 2015 5:17:23
od ridchey
No ja mam ted doma kousek s vyr. cislem 011846, bohuzel - presne oznaceni na stitku je uz sedrene
6V/20W
dratene kola
karbec je ten vetsi
a nejde na to sehnat 45 zubova rozeta s 6ti bodovym uchycenim

Re: Různé typy Korád a jejich značení

PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2015 15:25:14
od SIMPLiCITY
ridchey píše:No ja mam ted doma kousek s vyr. cislem 011846, bohuzel - presne oznaceni na stitku je uz sedrene
6V/20W
dratene kola
karbec je ten vetsi
a nejde na to sehnat 45 zubova rozeta s 6ti bodovym uchycenim


wow to nafot.. viem, ze manuali je tato verzia fotena (s vypletanym kolesom) ale nevidel som to este nikde nikdy :D
rebrovanie motora mas to vacsie (pre 2kW verziu) a tiez hada na vyfuku?

na rozetu sa ti spytam v ziline, ale pochybujem tiez

Re: Různé typy Korád a jejich značení

PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2015 16:48:30
od ridchey
no uz je rozebrane, tak celek nevyfotim,taky bocni plasty u toho nebyly
taky to nikdy nemelo asi tachometr,bo stit bubnu je holy,jen s pakou brzdy,
ale fotky stitku jsem udelal,pro jistotu , protoze to pujde do piskovani
had na koleni vyfuku je a zebrovani nemam srovnani,ale asi to bude 2kW