tomíno píše:Vlasti jak ti to po úpravě jede a co používáš za převody? němci mají na tom obchodě i ozubeny kolečka, údajně by tam měla jít nacpat dopředu i osumnáctka. http://www.puchshop.de/catalog/front-sp ... -p-96.html
Prestavbu sis dělal sám? Nebyly s tím nějaký problémy? zatím sem motor nikdy nedělal ale vzhledem k tomu že korado mam jako hracku na uceni techniky motoru tak bych to rad udelal sam. nejvic se bojim asi valce a zapojení karburátoru. 3ly tam bowdeny jen přendat nebo jsi musel shanet jiny koncovky na ne? co bys mi jako naprostymu laikoj poradil? diky moc za kazdou radu.
ahoj, ako som pisal hore, este som prestavbu nerobil z casovych dovodov. Musim si najst dve- tri poobedia aby som to stihol, nechcem mat moto rozhodene dlhsi cas.
Pozri si toto video: https://www.youtube.com/watch?v=oCw1aQ1RR5s&index=9&list=PL-pqO0AqprJplWHK2hlVoJKJ_DyJz5GJ_
Je to pekny navod, mas tam viac dielov, pozri ktory potrebujes. Podla tohoto navodu by si to mal zvladnut.
Co som pozeral diely, tak piestny kruzok je dobruseny dobre /0,2 mm vola vo valci/, kanaliky su zabrusene, karburator by si mal len nahodit, atd takze len poskladat ak nejdes teda polit motor.
Este si objednaj lozisko pod piestny cap, pri skladani vsetko dobre ocisti a naolejuj.