od tomíno » sob kvě 16, 2015 14:21:48
jde o to ze tou tryskou serizujes smes na volnobeh. Pokud ti chcipne tim, ze proste klesnou otacky na moc malo, je to volnobehem a moc mekka spojka. Tenhle problem sem mel taky a nepovedlo se vyresit, spojka proste jemne brousila. Pokud si to dobře pamatuju, nejsem jedinej kdo tohle tady řešil. Pomohl az PSR kit kterej se chova uplne jinak, protoze je to vetsi motor. V maximalnich otackach uz smes neserizujes touhle tryskou, ale velikosti hlavni trysky (jedine vymenit). No a nakonec prubeh plynu (zaber z nizkejch do strednich otacek) serizujes polohou jehly (drazky) a jehlou (prumer a "stoupani"- jedine vyměnit). Ovsem s hlavnima tryskama sem si nikdy nehral, jen s polohou jehly a ty volnobezny trysky. Snazil sem se mit co nejnizsi volnobeh vzdycky. Nastavoval sem to tak, že sem motor nahodil, zvednul volnoběh tak, aby se udržel. Pak sem hledal otáčením trysky nejvyšší otáčky. Když sem je našel, stahoval sem volnoběh na co nejmíň. Pokud motor při nízkejch otáčkách začal vynechávat, hledal sem tryskou polohu se stabilním chodem. Jde o to najít správnou kombinaci obou šroubků protože když přizvedneš šoupátko, otevře se ti trošku hlavní tryska a přidá ti palivo. A to že se studenej motor chová úplně jinak než teplej je snad jasný. V otáčkách když ti připadá že se dusí tak mu zkus sytičem přidat palivo.