Stránka 1 z 2

Karburator BING

PříspěvekNapsal: sob kvě 03, 2014 17:01:59
od Vlasti
Nazdar, mam na Korade karburator BING a chcem sa spytat na stelovanie. Nechyba mi podla foto nejaka stelovacia skrutka? Su tam tri otvory a len dve skrutky. Ta stredna /spodna/ ide velmi lahko otacat, len v prstoch, je to OK? Ako ma byt nastavena? dik.

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: ned kvě 04, 2014 9:01:21
od Pat
Sou tam klasicky jen 2 srouby jako u ostatnich. Bohatost a poloha soupatka, mam ho doma a taky sem to zkoumal :)

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: ned kvě 04, 2014 16:37:07
od Soptik101
Stahni si dilenskou prirucku tam to najdes.

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: pon kvě 05, 2014 20:21:51
od fogas
Vrchní je jak Pisou na šoupátko spodní směs směs dotahni a 1,5otacky povol

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: úte kvě 06, 2014 7:03:10
od Vlasti
OK, skusim a uvidim ako sa to bude spravat, dik.

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: pon kvě 11, 2015 5:52:17
od bruce.lee
Ahoj lidicky na doporuceni jsem si koupil korado od duchodce udelal jsem go motoru rozebral karbec a ted podle vaseho navodu to nejak nejde nastelovat volnobeh ok ale do okacek to dostanu ale strili me do karbecu tocim z tim sroubkem sem a tam pomalu a nic trisky radne vycistene nekolikrat zasebou a nic kdyz jsem ho koupil tak korado jelo a ted ne poradite me? Ten sroubek ma mit tesnici krouzek ten tam nebyl tak jsem tam dal co jsem nasel ale zdase mi ze to ten benzin rozleptava da se sehnat orygo nebo nejaky tuning?? Dekuji lukas

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: úte kvě 12, 2015 23:23:04
od wenca084
Jestli to střílí , tak to bude nejspíš špatně nastavený předstih.

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: čtv kvě 14, 2015 18:21:36
od bruce.lee
Uz to nestrily mel jsem tam novou svicku a pak jsem tam dal starou pictivou palku a slape jak hodinky ale nedrzi mi na volnobeh nevys cim to??? Dekujiii

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: pát kvě 15, 2015 5:52:54
od bruce.lee
A co se tyce toho predstihu? Kde ma byt presne ta ryska co je na tom kolecku co drzi civky dal jsem to na prostredek kartru jako kdyz se puly motor tak presne na spoj

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2015 0:35:34
od tomíno
Předstih ti sedí jak má, taky mi ryska seděla na spáru kartru. Ten volnobeh se chova jak? nedrzi ti jakoze slape nerovnomerne (vynechává) ten motor nebo je volnobeh proste moc nizkej ze se neudrzi a motor ti chcipne? Jinak tenhle karbec sem nikdy neserizoval podle prirucky ale podle sluchu. jehlou tocis a najdes polohu s nejvyssima otackama. Vycházelo to většinou 1,25-2 otáčky povolit. Záleželo na teplotě vzduchu venku, na jaře v 10 stupnich to bylo jinak nez v lete pri 35. A jeden z projevu spatny smesi bylo prave vynechavani motoru pri nizkejch otackach a nepravidelnej chod.

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2015 13:30:37
od bruce.lee
V otackach je ok kdyz jedu sice se mi zda ze pri maximalni rychlosti jako by se dusil pripada me ze mam spatne serizzenou smes na karbecu ale jak zastavim a pridavam mu plyn tak nic ale jak mu nic nedam tak do cca5 sekund proste chcipne aj na stojanu to dela takhle kdyz zvysim volnobeh tan zase zabyra spojka

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2015 14:21:48
od tomíno
jde o to ze tou tryskou serizujes smes na volnobeh. Pokud ti chcipne tim, ze proste klesnou otacky na moc malo, je to volnobehem a moc mekka spojka. Tenhle problem sem mel taky a nepovedlo se vyresit, spojka proste jemne brousila. Pokud si to dobře pamatuju, nejsem jedinej kdo tohle tady řešil. Pomohl az PSR kit kterej se chova uplne jinak, protoze je to vetsi motor. V maximalnich otackach uz smes neserizujes touhle tryskou, ale velikosti hlavni trysky (jedine vymenit). No a nakonec prubeh plynu (zaber z nizkejch do strednich otacek) serizujes polohou jehly (drazky) a jehlou (prumer a "stoupani"- jedine vyměnit). Ovsem s hlavnima tryskama sem si nikdy nehral, jen s polohou jehly a ty volnobezny trysky. Snazil sem se mit co nejnizsi volnobeh vzdycky. Nastavoval sem to tak, že sem motor nahodil, zvednul volnoběh tak, aby se udržel. Pak sem hledal otáčením trysky nejvyšší otáčky. Když sem je našel, stahoval sem volnoběh na co nejmíň. Pokud motor při nízkejch otáčkách začal vynechávat, hledal sem tryskou polohu se stabilním chodem. Jde o to najít správnou kombinaci obou šroubků protože když přizvedneš šoupátko, otevře se ti trošku hlavní tryska a přidá ti palivo. A to že se studenej motor chová úplně jinak než teplej je snad jasný. V otáčkách když ti připadá že se dusí tak mu zkus sytičem přidat palivo.

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2015 15:01:38
od Korado
tomíno, jak píšeš, že se studený a teplý motor se chová jinak, to je mi jasné. Ale chtěl jsem se zeptat ohledně těch volnoběžných otáček, zda odpovídá tomu rozdílu mezi zahřátým a studeným motorem to, že když je motor studený, tak má volnoběžné otáčky hrozně vysoké, ale po chvíli jízdy a zahřátí už jsou pak volnoběžné otáčky tak akorát, aby motor nezhasnul, takže v pohodě. A seřídit to tak, aby otáčky i za studena byly ideální se mi nadaří, protože pak motor na volnoběh zhasíná až je zahřátý.

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2015 15:07:05
od tomíno
Já sem to měl vždycky naopak, studenej motor měl nižší otáčky takže když sem v létě jezdil na brigádu tak sem ráno musel na začátku pořád jemně přidávat plyn na křižovatce aby mi to nechcíplo. Po chvíli jízdy to bylo v pohodě protože se motor prohřál. Ono i když to vezmeš z hlediska fyziky tak studenej motor potřebuje víc tepla, protože ho odvádí víc díky většímu teplotnímu rozdílu mezi hořící směsí a válcem, takže na roztáčení motoru zbejvá míň energie, čili otáčky jsou nižší za studena. Aspon takhle sem si to vždycky vysvětloval.

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2015 15:12:41
od Korado
Tak to je dobrý, že to mám přesně naopak :D Ještě jsem se teda chtěl, zeptat jestli volnoběh seřizovat na studeným nebo teplným motoru? Teď to vždy dělám po ohřátí.