Karburator BING

Nové, úzce speciallizované fórum právě pro majitele těchto strojů...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Karburator BING

Příspěvekod tomíno » sob kvě 16, 2015 16:14:56

Děláš to správně, vždycky seřizovat zahřátej motor. Je to přesně jako s tim sytičem, kdybys to seřídil studený, sice bys nemusel nikdy používat sytič ale po zahřátí by se ti motor permanentně přechlastával a to je špatný ;) Bohužel nemám tolik zkušeností abych moh teoreticky říct co motoru je podle toho že se chová opačně, vždycky sem seřizování dělal metodou pokus omyl- pritahnu sroubek; jede lip; pritahnu vic; jede hur; vratim o krok a hotovo. Takovej trošku Pat a Mat ale každej se to musí nějak naučit no ne? :D A korádo je učebnice přímo skvělá.

EDIT: právě sem se vrátil z první "vyjížďky" spojený s nastavováním karburátoru a učinil jsem zajímavý (pro mě) objev. Vím že mám moc bohatou směs (PSR kit v základu) a když jdu z nízkejch otáček do volnoběhu pomalu, motor se udrží na nízkejch otáčkách. Když ovšem otáčky klesají rychle, motor zdechne. Běží pravidelně ale prostě jde volnoběh moc dolů. Osobně to přisuzuju moc velký trysce, že když jdu z vysokejch otáček, motor je přechlastanej a nerozdejchá to. Z nízkejch otáček stíhá přebytek paliva spálit (tím že klesají otáčk dlouho a pomalu) a pak se drží. Další věc která mě v tomto utvrzuje je ta, že když volnoběh zvednu aby držel pořád, tak při poklesu otáček to chvíli točí málo, a po pár vteřinách se volnoběh zase sám zvedne na vysokej (zase teorie s palivem).
Takže zkus si s tím pohrát, jestli ti to chcípá kvůli směsi, takhle by se na to dalo možná přijít ;)
tomíno
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: pon bře 05, 2012 14:20:01

Re: Karburator BING

Příspěvekod bruce.lee » sob kvě 16, 2015 20:01:06

No vec se ma takhle koupil jsem rozdelal motor udelal GO rozdelal karbec v praci umil benzinem vyfoukal a vse slozil kdyz jsem ho koupiil tak na brnknuti nastartoval ddrzel volnobeh vse v poho tak soudim ze menit trisky nebo posouvat jehlu neni asi na miste zvjehlouvjsem nic nedelal tak jestly to chapu dobre sroubek na volnobeh mam dat na max a pomalu ubyrat dokud nezdechne a pak ho trosku vratit a co z tim druhym sroubkem na smes? Utahl jsem ho a cca o 1\45 jsem ho otevrel a co se tyce startovani musim vic slapat nez chytne a ze siticem kdyz startuju tak to ani nechytne a kdyz naskoci a dam mu sitic tak chcipne neslo by to trosku srozumitelneji vysvetlit co mam udelatvjako prvni a co pak atd atd mooooc dekujiiii
bruce.lee
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 17
Registrován: ned kvě 10, 2015 1:45:14

Re: Karburator BING

Příspěvekod tomíno » sob kvě 16, 2015 20:19:05

tak volnobeh urcite ne na doraz, jen tak, aby se drzel sam a mohly ti otáčky ještě trošku klesnout (během seřizování). Pak budeš otáčet šroubkem směsi (otáčky by se měly měnit, ale má to trochu zpoždění, nereaguje to hned jak je to jednoduchej motor) a najdeš místo kde jsou otáčky nejvyšší. Mělo by to bejt nějak okolo tý příručkový hodnoty povolení. Když to najdeš, volnoběh nastavíš povolením šroubku šoupátka aby si měl nízký otáčky. Když ti začne v nízkejch otáčkách vynechávat motor (slyšíš nepravidelný zápaly ale motor nechcípne), musíš jemně doladit směs. Ze začátku sem ladění začínal s totálně utaženou tryskou a povoloval z týhle polohy. nejdřív po 1/2 otáčky, pak 1/4 a 1/8cca, prostě co nejjemnějc na konci abych ještě poznal změnu. Ale s nastavováním mám málo zkušeností, určitě bys tady našel zkušenější ladiče.
tomíno
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: pon bře 05, 2012 14:20:01

Re: Karburator BING

Příspěvekod Korado » ned kvě 17, 2015 16:05:02

tomíno, jasně, taky to dělám metodou pokus omyl dokud se mi chod motoru aspoň trochu nezamlouvá :D
Uživatelský avatar
Korado
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 281
Registrován: pon kvě 16, 2011 17:30:12

Re: Karburator BING

Příspěvekod Dave842 » pon srp 29, 2016 16:44:14

Zdravím přátelé,

potřeboval bych zjistit, jak je velká hlavní tryska v karbecu, Bing Super Maxi. Nemyslím ale velikost trysky, např. 60, ale její šířku. Jsou buď 3,5mm, 4mm anebo 5mm. Hledal jsem i v dílenské příručce, ale nikde jsem nenašel její rozměry. Díky!

Dave
Babettář Dave!
Uživatelský avatar
Dave842
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 249
Registrován: úte pro 14, 2010 19:43:39
Bydliště: Olomouc

Re: Karburator BING

Příspěvekod tomíno » ned zář 04, 2016 14:25:08

Zrovna se v tom hrabu tak sem ji vyndal a vnější průměr přes závit je 5mm.
tomíno
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: pon bře 05, 2012 14:20:01

Re: Karburator BING

Příspěvekod radecek70 » stř bře 08, 2017 20:05:42

ahojky ,zkusil jsem vyměnit karburátor na Korádu za Carburetor For Dellorto SHA 15 ,první dojem šlo to nastartovat ale lítají otáčky motoru nahoru a dolu ,nevíte v čem by mohl být problém - karbec je uplně novej

https://www.aliexpress.com/item-img/15m ... 7.2.d7TxJu
radecek70
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 70
Registrován: sob pro 05, 2009 19:57:51

Re: Karburator BING

Příspěvekod Koby » pát bře 17, 2017 22:10:12

zdar.dle fota ten karbec není orig.dellorto.Dej lepší foto co máš doma,musí tam být nápis dellorto a typ.Na babettu se dává 14náctka.Koupě takového karbu je vždy risk,ale jestli ti lítaj otáčky tak to bude zřejmě někde přisávat falešnej luft.
Pomozte vymítit smrt z našich silnic! Jezděte po chodníku!!!
B207-300 Hellbetta
B215 Hujda
B225 Stella-Střella
Koby
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 536
Registrován: ned úno 10, 2013 1:52:48
Bydliště: Frog city,Brno venkov

Předchozí

Zpět na Manet Korado

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků