Děláš to správně, vždycky seřizovat zahřátej motor. Je to přesně jako s tim sytičem, kdybys to seřídil studený, sice bys nemusel nikdy používat sytič ale po zahřátí by se ti motor permanentně přechlastával a to je špatný Bohužel nemám tolik zkušeností abych moh teoreticky říct co motoru je podle toho že se chová opačně, vždycky sem seřizování dělal metodou pokus omyl- pritahnu sroubek; jede lip; pritahnu vic; jede hur; vratim o krok a hotovo. Takovej trošku Pat a Mat ale každej se to musí nějak naučit no ne? A korádo je učebnice přímo skvělá.
EDIT: právě sem se vrátil z první "vyjížďky" spojený s nastavováním karburátoru a učinil jsem zajímavý (pro mě) objev. Vím že mám moc bohatou směs (PSR kit v základu) a když jdu z nízkejch otáček do volnoběhu pomalu, motor se udrží na nízkejch otáčkách. Když ovšem otáčky klesají rychle, motor zdechne. Běží pravidelně ale prostě jde volnoběh moc dolů. Osobně to přisuzuju moc velký trysce, že když jdu z vysokejch otáček, motor je přechlastanej a nerozdejchá to. Z nízkejch otáček stíhá přebytek paliva spálit (tím že klesají otáčk dlouho a pomalu) a pak se drží. Další věc která mě v tomto utvrzuje je ta, že když volnoběh zvednu aby držel pořád, tak při poklesu otáček to chvíli točí málo, a po pár vteřinách se volnoběh zase sám zvedne na vysokej (zase teorie s palivem).
Takže zkus si s tím pohrát, jestli ti to chcípá kvůli směsi, takhle by se na to dalo možná přijít