Stránka 2 z 2

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2015 16:14:56
od tomíno
Děláš to správně, vždycky seřizovat zahřátej motor. Je to přesně jako s tim sytičem, kdybys to seřídil studený, sice bys nemusel nikdy používat sytič ale po zahřátí by se ti motor permanentně přechlastával a to je špatný ;) Bohužel nemám tolik zkušeností abych moh teoreticky říct co motoru je podle toho že se chová opačně, vždycky sem seřizování dělal metodou pokus omyl- pritahnu sroubek; jede lip; pritahnu vic; jede hur; vratim o krok a hotovo. Takovej trošku Pat a Mat ale každej se to musí nějak naučit no ne? :D A korádo je učebnice přímo skvělá.

EDIT: právě sem se vrátil z první "vyjížďky" spojený s nastavováním karburátoru a učinil jsem zajímavý (pro mě) objev. Vím že mám moc bohatou směs (PSR kit v základu) a když jdu z nízkejch otáček do volnoběhu pomalu, motor se udrží na nízkejch otáčkách. Když ovšem otáčky klesají rychle, motor zdechne. Běží pravidelně ale prostě jde volnoběh moc dolů. Osobně to přisuzuju moc velký trysce, že když jdu z vysokejch otáček, motor je přechlastanej a nerozdejchá to. Z nízkejch otáček stíhá přebytek paliva spálit (tím že klesají otáčk dlouho a pomalu) a pak se drží. Další věc která mě v tomto utvrzuje je ta, že když volnoběh zvednu aby držel pořád, tak při poklesu otáček to chvíli točí málo, a po pár vteřinách se volnoběh zase sám zvedne na vysokej (zase teorie s palivem).
Takže zkus si s tím pohrát, jestli ti to chcípá kvůli směsi, takhle by se na to dalo možná přijít ;)

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2015 20:01:06
od bruce.lee
No vec se ma takhle koupil jsem rozdelal motor udelal GO rozdelal karbec v praci umil benzinem vyfoukal a vse slozil kdyz jsem ho koupiil tak na brnknuti nastartoval ddrzel volnobeh vse v poho tak soudim ze menit trisky nebo posouvat jehlu neni asi na miste zvjehlouvjsem nic nedelal tak jestly to chapu dobre sroubek na volnobeh mam dat na max a pomalu ubyrat dokud nezdechne a pak ho trosku vratit a co z tim druhym sroubkem na smes? Utahl jsem ho a cca o 1\45 jsem ho otevrel a co se tyce startovani musim vic slapat nez chytne a ze siticem kdyz startuju tak to ani nechytne a kdyz naskoci a dam mu sitic tak chcipne neslo by to trosku srozumitelneji vysvetlit co mam udelatvjako prvni a co pak atd atd mooooc dekujiiii

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2015 20:19:05
od tomíno
tak volnobeh urcite ne na doraz, jen tak, aby se drzel sam a mohly ti otáčky ještě trošku klesnout (během seřizování). Pak budeš otáčet šroubkem směsi (otáčky by se měly měnit, ale má to trochu zpoždění, nereaguje to hned jak je to jednoduchej motor) a najdeš místo kde jsou otáčky nejvyšší. Mělo by to bejt nějak okolo tý příručkový hodnoty povolení. Když to najdeš, volnoběh nastavíš povolením šroubku šoupátka aby si měl nízký otáčky. Když ti začne v nízkejch otáčkách vynechávat motor (slyšíš nepravidelný zápaly ale motor nechcípne), musíš jemně doladit směs. Ze začátku sem ladění začínal s totálně utaženou tryskou a povoloval z týhle polohy. nejdřív po 1/2 otáčky, pak 1/4 a 1/8cca, prostě co nejjemnějc na konci abych ještě poznal změnu. Ale s nastavováním mám málo zkušeností, určitě bys tady našel zkušenější ladiče.

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2015 16:05:02
od Korado
tomíno, jasně, taky to dělám metodou pokus omyl dokud se mi chod motoru aspoň trochu nezamlouvá :D

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2016 16:44:14
od Dave842
Zdravím přátelé,

potřeboval bych zjistit, jak je velká hlavní tryska v karbecu, Bing Super Maxi. Nemyslím ale velikost trysky, např. 60, ale její šířku. Jsou buď 3,5mm, 4mm anebo 5mm. Hledal jsem i v dílenské příručce, ale nikde jsem nenašel její rozměry. Díky!

Dave

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: ned zář 04, 2016 14:25:08
od tomíno
Zrovna se v tom hrabu tak sem ji vyndal a vnější průměr přes závit je 5mm.

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: stř bře 08, 2017 20:05:42
od radecek70
ahojky ,zkusil jsem vyměnit karburátor na Korádu za Carburetor For Dellorto SHA 15 ,první dojem šlo to nastartovat ale lítají otáčky motoru nahoru a dolu ,nevíte v čem by mohl být problém - karbec je uplně novej

https://www.aliexpress.com/item-img/15m ... 7.2.d7TxJu

Re: Karburator BING

PříspěvekNapsal: pát bře 17, 2017 22:10:12
od Koby
zdar.dle fota ten karbec není orig.dellorto.Dej lepší foto co máš doma,musí tam být nápis dellorto a typ.Na babettu se dává 14náctka.Koupě takového karbu je vždy risk,ale jestli ti lítaj otáčky tak to bude zřejmě někde přisávat falešnej luft.