Co se týče montáže, rad bych upozornil na nějaký "překvapení" který mě čekaly. První byl karburátor. V kitu je karburátor osazený a připraveny na napojení bowdenu. Přidali k němu ještě manuální sytič s polohami otevřeno zavřeno. Je nutný si dát pozor na šoupátko, Je dělaný na kuličku a ne na váleček jako původni bing. Šoupátko z bingu je o nějakou tu desetinku milimetru užší, takže má vůli. Pořád je ale vůle v tuningovém karburátoru menší než v origo bingu, takže po odříznutí výběžku na šoupátku ho lze snadno použít. dokonce není potřeba ani upravovat bowden. Zato je potřeba trošičku roztahnout pružinku která je na novém karburátoru trosku užší a kejve se na šoupátku. Starou nelze použít, protože je delší.
Další věc je zapojení šoupátka. Nové je připravené přimo na koncovku bowdenu. Já jsem ho měl špatně odlité, takže bylo potřeba mu protáhnout vrtačkou otvor pro lanko a odbrousit nálitky. V sadě je devadesáti stupňová trubička na lanko plynu. nelíbil se mi ohyb tak jsem tam místo ní našrouboval rovnou koncovku ze starého bingu od sytiče. Kvůli tomu jsem musel převrtat plastové víčko a vyříznout v něm závit M7 místo M6 na původní trubičku. Další nutná věc je zkrácení bowdenu, resp. zkrácení trubičky pro lanko aby se lanku prodloužil konec a šoupátko dostalo až na doraz. Staší ho zkrátit o cca 5mm. V případě použití té ohlé trubičky o víc.
Tím máme připravený karbec a můžeme se pustit do motoru. Ten sedí naprosto skvěle, jen těsnění mezi karterem a tělem válce je nutné trošku vystřihnout kvůli kanálkům. Všechno sedělo naprosto skvěle, s trochou pečlivosti šlo krásně složit. Při skládání jsem všechno mazal olejem jak mi bylo doporučeno. Píst má na sobě číslo a šipku. Ta má ukazovat dolů (tak aby přepouštěcí kanálky v pístu byly směrem nahoru). Po osazení válce a sestavení motoru můžeme namontovat karburátor. Ten je trošku rozměrnější ale díky tomu, že sání má gumové koleno se dá nasadit bez úprav, guma se jen zdeformuje o rám. Problém nastává s umístěním stabilizátoru napětí. Problém není tak se stabilizátorem jako s konektory. Ten stabilizátor by se pootočil aby se vešly nějaké malé konektory na něj a nebyl by problém. Já jsem stabilizátor vyndal a umístil na druhou stranu rámu do volného prostoru. Kabely jsem na něj napájel a prodloužil. Tuto cestu jsem zvolil z důvodu plánovaných dalších úprav elektriky kdy se mi stabilizátor hodí mít přístupný.
Dalším krokem je uchycení výfuku. U něj je potřeba prostřední otvor zbrousit směrem dozadu aby seděl šroub. Je potřeba to zbrousit přibližně o průměr ucyhcovacího šroubu. Dále výfuk nesedí úplně dokonale jak má ale dá se napružit a nedělá další problémy.
S kitem mi dělá trošku problémy nastartovat na stojánku, chce to víc síly. Motor mi chytil hned na třetí našlápnutí. Podle zvuku bych řekl že má motor daleko vyšší otáčky, spojka má však jiný názor a na volnoběh nezabírá, což se mi nikdy nepovedlo se starým motorem docílit a spojka slabě zabírala. Zatím jsem karbec neseřizoval, volnoběžná jehla je povolená o 1,75 otáčky, šoupátko nechávám klesnout až na doraz dolů. Musím to zkontrolovat jestli mi to někde netáhne vzduch protože by to snad mělo chcípnout v týhle poloze. Projel sem to jen tak kolem bloku a táhne to výrazně líp. A taky to o hodně víc řve.
Svíčka je ponechaná brisk N14C, měla by být parametrově podobná doporučovaný NGK. Jediný co mě štve je, že musim dojet nádrž s M2T ckem a až pak tam půjde benzín se syntetikou. To, v jakym stavu byl motor po 3700km s M2T přesvědčilo i tatika že to je zlo a v motoru to nema co dělat



Co se týče převodů, 18T převodový kolečko je moc velký ale na karteru je nálytek kterej nemá žádnej důvod (zevnitř je to podle fotek na netu rovný) takže ho odbrousím a uvidí se jak se vleze. Pak jsem objednal ještě jednu 38T rozetu u který sem měl v plánu převrtat uchycení ale bude to na větší úpravu

Doufám, že tohle někomu ušetří pár minut práce a když si člověk připraví všechny kravinky okolo dopředu, dají se díly přehodit za dvě tři hodinky v klidu.