Zdravím zdejší členy fora, jsem tu nový. Popíšu tady to, jak jsem ke koradu přišel a co s ním mám za problém.
Korado jsem získal od své tety, které zůstal po manželovi. Ještě jí ho mám zaplatit, ale to se odvine podle toho, kolik dám za opravu atd..
No a ted k samotným problémům. Ono totiž to korado stálo cca 6 let v garáži, než si vzpoměla že se ho chce zbavit a celou dobu na něj nikdo nešáhl a celou dobu zustalo i trochu benzinu v něm. Korado jsme dovezli a zkoušeli nakopnout, byli jsme moc hrr, ovšem po přidání trochy nového benzinu s olejem a mnoha pokusech o startování nakonec chytlo a chvíli jelo. Pak přestalo. Problém byl ten, že jak je nádrž ve vlastním kovovém těle, tak byla rezavá, takže bylo uplně zacpané sítko na ventilu a i samotný ventil. Nicméně jsem sítko sehnal nové, ventil pročistil, pak i zkontroloval filtřík na karburátoru, všechno OK a benzin po otevření ventilu krásně tekl proudem. Korado pak nastartovalo na první nebo druhé šlápnutí a jelo. Ještě sem zapoměl napsat, že jsem pročistil nádrž od rzi c oto šlo. No a korado pak jelo, jenže jelo jenom jeden den.
Další den už jsem jej nenastartoval a to je nynější problém Zkontroloval jsem znovu přivod paliva zda není ucpaný, ale je v pořádku, z hadičky krásně teče benzin. Filtřík na karburátoru je taky v pořádku. Svíčku jsem vyměnil, nakonec jsem i rozdělal karburátor celý a profoukal trysky a pročistil a vše je tam průchozí. Ale prostě ne a ne chytnout. Svíčka hází jiskry ale po kontrole je a zkoušení startu je pořád mokrá. Ten chladič ve kterém je cívka sem i dotahoval na fest... nic nepomohlo, jo a výfuk průchozí profouknutý taky.. Občas to chytlo ale hned zdechlo. šoupátko s jehlou na pridání plynu taky v pořádku funkční, občas to při startování někde jakoby střílí..
Poradí mi někdo čím to ještě může být, případně kde by mi to dali do kupy v Olomouci nebo okolí??
Díky moc za všechny rady