Stránka 1 z 1

Ledva nastartuje, ma nepravidelny chod a potom skape.

PříspěvekNapsal: pon črc 09, 2018 22:13:22
od andrej84
Ahojte. Kupil som si nedavno manet korado od jedneho chlapika v peknom stave. Vyskusal som ju samozrejme a vsetko fungovalo ako ma. Ked som si ju priviezol na barak tak som ju este testoval a ziadny problem. Chcel som diplnit benzin tak som si kupil odporucany olej shell advance vsx 2 ktory som pomerom 1:40 nalial do nadrze pri odkrutenom odvzdusnovacom ventile. Damozrejme sa mi to podarilo preliat a benzin mi zacal pretekat cez spominany odvzdusnovak cez tu malu dierku. Tak ja ze pojazdim a nech spalim nejaky benzin aby bolo ok. Aj to par km islo ale potom to zacalo mat divne zvuky resp som stracal vykon. Ak som dal na plne tak zacal haprovat a akoby dusit sa. Tak som mu este chvilku daval a skusal az som pocul aj nejaky strelivy zvuk ale isla dalej len uz ten vykon sa dost zhorsoval. Nechal som to vychladit a o tyzden na to som to skusil znova. A po neviem kolko nakopnutiach mi to naskocilo ale ked som pridaval tak to skapinalo. A robito to stale. Vybral som sviecku a bola mokra a mala cierny nanos ale iskrila pekne tak som ju vycistil a skusil znova ale bez uspechu. vedel by niekto pomoct co s tym mozem spravit? Dakujem za kazdu radu.

Re: Ledva nastartuje, ma nepravidelny chod a potom skape.

PříspěvekNapsal: ned črc 15, 2018 16:39:03
od Korado
Ahoj,

zde jsem nahrál všechnu dokumentaci, co jsem ke Koradu sehnal: viewtopic.php?f=45&t=1809
Jsou tam i postupy, jak řešit problémy.
Jinak olej se dává v poměru 1:50. Nemám odhad, jestli už 1:40 může způsobit takové problémy, ale určitě bych zkusil namíchat třeba litr benzínu se správným poměrem, ten původní vypustit a dát tam nový.
Taky záleží, jestli máš správnou svíčku (NGK B6HS, Bosch W5AC). A to, že dává jiskru ještě neznamená, že je v pořádku. Taky už se mi stalo, že Korado těžko startovalo a nemělo výkon a dal jsem novou svíčku a bylo to OK.
Jinak dušení způsobuje i ucpaný výfuk, který se také musí občas vyčistit.
A ten plastový šroub na konci nádrže nech pořád trochu povolený, aby se mohl přisávat vzduch za jízdy a vytlačovat při dolévání.