Rád se s vámi podělím o své zkušenosti s VAP-éčkem na B207:
Vlastním B207 a koupil jsem jí minulý rok za 4000,- jakožto nepojízdnou a za 4600,- jsem do ní koupil VAPE.
Od té doby zapalování šlape, dokonce jela (ačkoliv do kopce hodně líně) s extra vymletým válcem a vůlí na kroužcích 2,5 mm i po ulomení konců vrchního kroužku. Když jsem sundal hlavu a válec, nemohl jsem uvěřit, že to jelo.
Za mně: U staré babči kvůli spolehlivosti dám klidně 5000,- za VAPE - ano, komplet (kvalitní) origo-zapalování (stator+rotor+cívky) vyjde cca na 4000,- takže jestli někdo chce ušetřit, je to způsob.
U toho VAP-éčka vidím hlavně problém v uchycení statoru. Je uchycený pouze na dvou titěrných šroubečkách/šteftících a nedosedá příliš dobře na skříň (v případě mé B207). Nicméně za rok provozu (6 měsíců dojíždění do práce a nějaké ježdění pro zábavu = cca 500km + 6 měsíců jí má teď půjčenou strejda, ale za dva týdny jí má vrátit

) s tím nebyl problém a zapalování funguje bezchybně a ani jedna prdlá žárovka.