Tak doplnim, ze B210ka ujela bez problemu asi 15km na tu civku z Ali/Ebay bez nejmensich problemu (s original JTZ). Oranzova je pry nejaka lepsi ("sportovni"

), cerna obyc, ale nemyslim, ze je mezi nimi rozdil, rozmerove jsou naprosto identicke. Fajfka na nich je dost hrozna na obou, tak uvidime kolik sundani/nandani vydrzi. Libi se mi jak to do Babetty pasuje.
Z civky i fajfky se da vysroubovat kabel a ten potom zkratit, uvnitr je pomerne subtilni medene lanko, cekal bych ze to bude delat problemy. Na original prichyceni staci z 1-1,5mm dratu naohybat prislusnou vlnovici a drzi to tam perfektne.

- IMG_8943b.JPG (189.82 KiB) Zobrazeno 12674 krát
(dejte si pravym tlacitkem zobrazit celou fotku, je moc velka)
Azore, co to delalo bez te "moji" verze tyristoroveho zapalovani (tzn. orig JTZ s diodou na vstupu z alt.) ? A jake hodnoty kondenzatoru mas u te nasobici verze? Jak mas zapojene barvy dratu (resp. ktere terminaly) na tu civku? Nikde jsem nenasel kde je na te cinske civce po Babettacku terminal 1 a kde 15, navic to neumim ani zmerit ...
EDIT: S original JTZ to skutecne nejede. Sice jsem ujel asi 30km, ale nakonec to jelo stale hur, v nekterych rezimech karburace (kde asi nemam uplne dobrou smes, preci jen jezdim "na plny plyn(ecek)") to zacalo uplne vynechavat, az jsem dojel. Takze jeste jednou, s original JTZ skutecne NE.