V tomto momente je na tom najazdených ~600km bez problémov, niekoľko neptretržitých 100km+ jázd, sviečka NGK B7HS.
Ako som spomenul originálne som mal GYT a 20+10W alternátor.
4V cievka patrý na JTZ verzie, bod 1 je dodatočne uzemnený o kostru nie len v originálnej kabeláži.
Kondenzátor je rozbehový na AC motor, 8uF 450V SR Passives CBB60.
Odpor R1 180R je v podstate náhodná hodnota, nemusí byť presná ale odporúčam 1/2W.
Tyristor BT151-800 je to čo som mal, ale aj jeho slabšia BT151-650 verzia je postačujúca, chladič nepotrebuje.
Poskladam som to na proto dosku ktorú som potom zalial epoxidom a vložil do zmrštovacej bužírky, pripojené na šróbovacie očká na cievku, faston jazíčky na kondenzátor, a Deutsch DT konektor na prívod z kabeláže.
