Stránka 1 z 1

Nosník statoru

PříspěvekNapsal: stř črc 14, 2010 10:02:45
od butan
Mám k předmětu dva dotazy, spíš pro pamětníky.
-U novější babetty je na nosníku nálepka s ĺogem výrobce ZMV. Kdo je to ZMV??? Není to ta továrna v Rize?


-Na jednom nosníku vede z impulsního pólu jen jeden, žlutý drát. Odpor je správný, pól funguje, jeho druhý konec je ukostřen někde uvnitř pod zalévací hmotou. Je to originální řešení z výroby? Nebo ten pól už někdo převíjel, opravoval?

Lubor

Re: Nosník statoru

PříspěvekNapsal: stř črc 14, 2010 21:25:27
od Starec
ZMV je logo Kolárova a znamená Záv. malých motor. vozidiel len použili jedno M. Ten inpulzák je tiež v poriadku, je to novší orginál.
Toto logo ZMV nájdeš aj na kryte spojky, ovšem len na tých čo boli vyrobené v Kolárove. Istý čas používali staré logo z PS- ZVL, ovšem neviem kedy presne prešli na nové.

Re: Nosník statoru

PříspěvekNapsal: stř črc 14, 2010 21:40:02
od martin110r
A ja mám Babettu z roku 1995 (teda vyrobenú v Kolárove) a spojkový kryt mám JAWA :lol: . Asi ľudová tvorivosť. Čo prišlo pod ruku, to sa namontovalo :D .

Re: Nosník statoru

PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 5:49:39
od Starec
Máš pravdu aj Jawa sa používalo ku koncu, dokonca aj nálepky na Babettu boli pod logom Jawa. Výroba z PS do Kolárova prešla v r. 1982 ovšem vývoj ostal v PS. V r. 1987 prechádza už aj komplet vývoj do Kolárova a od tej doby nie sú dostupné žiadne dokumenty, ako a čo sa tam až do zrušenia výroby dialo. Dokonca nemajú o tom info ani v PS, to by som potom vedel aj ja. Čo sa tam skutočne v posledných rokoch dialo, sa dá len hádať, proste nie sú dostupné žiadne dokumenty. Tam sa vystriedalo viac majiteľov a asi má martin110r pravdu, koho čo napadlo, tak sa to potom dalo vyrobiť. Snáď to mal naposledy dáky Čech a chcel jej orginalitu znova uvádzať pod logom Jawa. Ktovie, to by nám museli potvrdiť len dáky ľudia z vedenia a ty mlčia.