Takto vyzerá správne zapojený tyristor... Takto vyzerá, po prepísaní, moj zapojený tyristor... Toto je ten tyristor... A ja, ako som uviedol v druhom obrázku, som to zapojil zle... trochu som ju skúsil naštartovať, a tak sa pýtam, či sa nemohla nejaká súčiastka z tyristora odpáliť...
Re: !!!Zle zapojené!!!
Napsal: čtv zář 09, 2010 21:49:33
od martin110r
A čo keby si to premeral? Za ten čas, kým dostaneš odpoveď by si ten tyristor mal 30krát zmeraný.
Re: !!!Zle zapojené!!!
Napsal: pát zář 10, 2010 7:23:09
od butan
Podle mého odhadu to zapalování přežilo. Zapoj ho správně, a hned uvidíš. Jen si nejsem jistý, zda si v obrázku nezaměnil G a I Lubor
Re: !!!Zle zapojené!!!
Napsal: sob zář 11, 2010 21:33:03
od vengeroff
No tak nič sa jej našťastie nestalo. martin110r: tak odpoveď dostanem skôr, lebo ta babetta nieje moja ale kamarátova a opravovať ju chodím zriedka. Ale tyristor to prežil a cievka tak isto
Re: !!!Zle zapojené!!!
Napsal: ned zář 12, 2010 19:53:34
od martin110r
No ešte že tak. By ťa kamarát pochválil, keby si mu odpálil tyristor .
Re: !!!Zle zapojené!!!
Napsal: pon zář 13, 2010 20:43:31
od vengeroff
Nooo to viem už som sa chystal na to najhoršie
Re: !!!Zle zapojené!!!
Napsal: sob zář 25, 2010 17:38:12
od vengeroff
No tak predsa len je tá tyristorka v keli... dneska som bol spožiakovi premerať babettu, a nenameralo mi od 400-60 ohmov, ale stále, aj povýmene pólov mi ukázalo 791 ohmov... tak musím kúpiť novú tyristorku
Re: !!!Zle zapojené!!!
Napsal: sob zář 25, 2010 22:58:15
od butan
No jestli porevoluční tyristorové zapalování má 700Ohm mezi 1 a I pro obě polarity ohmetru, tak je to v pořádku. Dnešní jednotky jsou konstruovány podle zásad automotive elektroniky, a tam si nikdo nemůže dovolit vyvést přímo g tyristoru na svorku jednotky. A jiskru dává? Jediná rozumná zkouška tyristoru, je funkční zkouška. Lubor