Dotaz k zapalování

Elektroinstalace B207, B210 a ostatních Babett, alternátory, světla, bouchání žárovek, kabeláž, úpravy, závady...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Dotaz k zapalování

Příspěvekod paweld » čtv črc 21, 2011 5:51:01

Zdravím,
pročetl jsem zde fórum s elektrikou, ale stejně se raději poradím.
Vlastním pár týdnů Stellu a začala mi za jízdy vynechávat a poté regulérně chcípat když ubírám plyn. Karburátor jsem čistil, ale nezdá se mi zapalování. Od předchozího majitele je zde dána JTZ s integrovanou indukční cívkou, má vstup pouze na dva dráty, ukostřená bude tedy asi pouze upevněním na rámu. Ale někdo se neobtěžoval natáhnout od napájecí cívky kostru k JTZ, mohlo by to mít na něco vliv?
Při měření "žluté" impulsní cívky jsem naměřil 17 ohmů. V pořádku.
Při měření "červené" napájecí cívky jsem dostal 1314 Ohmů. Vyměnit?
(JTZ byla odpojená, samozřejmě)



JTZ.jpg
JTZ.jpg (95.14 KiB) Zobrazeno 4463 krát

zapal2.jpg
zapal2.jpg (91.45 KiB) Zobrazeno 4463 krát

zapal1.jpg
zapal1.jpg (87.21 KiB) Zobrazeno 4463 krát
paweld
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv črc 21, 2011 0:47:58

Re: Dotaz k zapalování

Příspěvekod butan » čtv črc 21, 2011 6:49:08

Jestli je ten zapalovací pól typu PAL jak to značí někteří prodejci, tak ten odpor může být v pořádku. Změř šuplérou šířku jeho svazku plechů.
Jinak to zapalování na fotce vidím prvně, mělo by mít mnohem lepší jiskru než všechny ostatní včetně GYT. Přivedení kostry, a přechodové odpory mezi motorem a rámem mohou mít na zapalování špatný vliv, tady hodně pomůže test s vypnutým světlem. A kam vedou bílé dráty od zapalování?
Lubor
Naposledy upravil butan dne čtv črc 21, 2011 9:56:16, celkově upraveno 1
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 910
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: Dotaz k zapalování

Příspěvekod pdp28 » čtv črc 21, 2011 8:19:19

Toto zapaľovanie je z firmy PAL Magneton Kroměříž a používal sa 6V elektrický svetelný systém. Generačná cievka má mať hodnotu odporu cca 1200 Ohmov. Impulzná cievka má mať hodnotu odporu od 14 do 16 Ohmov (tá je štandardná). Teda sú dobré.
Pri tomto type JTZ odchádzali diódy v ňom.
Odporúčam najprv vymeniť sviečku, potom vyčistiť karburátor, nastaviť skrutku bohatosti zmesi a voľnobeh a vymeniť guferá na kľuke. Ak sa to neodstráni, tak až vtedy investuj do nového JTZ.
pdp28
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 92
Registrován: čtv čer 02, 2011 12:54:42

Re: Dotaz k zapalování

Příspěvekod paweld » pát črc 22, 2011 3:37:23

Pánové děkuji za rady, dnes jsem koupil gufera, během víkendu je vyměním a pro jistotu ještě překontroluju karbec. (svíčka je nová)
Pak se pochlubím výsledkem, třeba to pomůže ještě někomu dalšímu.
paweld
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv črc 21, 2011 0:47:58


Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků