Dotaz k zapalování

Zdravím,
pročetl jsem zde fórum s elektrikou, ale stejně se raději poradím.
Vlastním pár týdnů Stellu a začala mi za jízdy vynechávat a poté regulérně chcípat když ubírám plyn. Karburátor jsem čistil, ale nezdá se mi zapalování. Od předchozího majitele je zde dána JTZ s integrovanou indukční cívkou, má vstup pouze na dva dráty, ukostřená bude tedy asi pouze upevněním na rámu. Ale někdo se neobtěžoval natáhnout od napájecí cívky kostru k JTZ, mohlo by to mít na něco vliv?
Při měření "žluté" impulsní cívky jsem naměřil 17 ohmů. V pořádku.
Při měření "červené" napájecí cívky jsem dostal 1314 Ohmů. Vyměnit?
(JTZ byla odpojená, samozřejmě)
pročetl jsem zde fórum s elektrikou, ale stejně se raději poradím.
Vlastním pár týdnů Stellu a začala mi za jízdy vynechávat a poté regulérně chcípat když ubírám plyn. Karburátor jsem čistil, ale nezdá se mi zapalování. Od předchozího majitele je zde dána JTZ s integrovanou indukční cívkou, má vstup pouze na dva dráty, ukostřená bude tedy asi pouze upevněním na rámu. Ale někdo se neobtěžoval natáhnout od napájecí cívky kostru k JTZ, mohlo by to mít na něco vliv?
Při měření "žluté" impulsní cívky jsem naměřil 17 ohmů. V pořádku.
Při měření "červené" napájecí cívky jsem dostal 1314 Ohmů. Vyměnit?
(JTZ byla odpojená, samozřejmě)