Stránka 1 z 1
Studená zapalovací svíčka
Napsal:
pát srp 12, 2011 23:05:55
od miraSt
Dobrý den. Existuje svíčka s nižší hodnotou než N14? Potřeboval bych ještě studenější pokud vůbec existuje. Mám potíže se zamozápaly. N14 pomohla částečně.
Re: Studená zapalovací svíčka
Napsal:
pát srp 12, 2011 23:15:28
od heslar
Najnizsiu som videl N09. Vyraba to Birsk.
Tu mozes pozriet:
http://www.brisk.cz/upload/fckedit/file ... _BRISK.pdf
Re: Studená zapalovací svíčka
Napsal:
pát srp 12, 2011 23:19:15
od heslar
Ale ak mas samozapaly tak to znamena ze mas prilis suchu zmes, a sviecku by si mal mal pri tejto tvojej zmesi bielu az zlatu miestami roztavenu. Byt tebou tak skorej zostelujem karburator ako by om spekuloval nad inou svieckou.
Skus dat sytejsiu zmes. Len pripominam ze na Original karburatore Jikov alebo dell orto by mal byt srobik sytosti zmesi od plneho zatocenia odtoceny 3 x polzavit cize 1,5 zavitu +-
Re: Studená zapalovací svíčka
Napsal:
pát srp 12, 2011 23:21:16
od Fajn-Tom
Pokud je i 14 moc teplá, tak chyba bude asi jinde. Přehřívání motoru, malý předstih. Jinak teda vím že se dělá Brisk N12YC, takže se možná dělá i N12C
Re: Studená zapalovací svíčka
Napsal:
pát srp 12, 2011 23:22:50
od heslar
A pokial sa nemylim tak N14 je teplejsia ako N15 alebo N17. Cize potom ak potrebujes chladnejsiu sviecku tak pozeraj po N17 az N19
Re: Studená zapalovací svíčka
Napsal:
pát srp 12, 2011 23:26:17
od Fajn-Tom
heslar píše:A pokial sa nemylim tak N14 je teplejsia ako N15 alebo N17. Cize potom ak potrebujes chladnejsiu sviecku tak pozeraj po N17 az N19
mýlíš se
Re: Studená zapalovací svíčka
Napsal:
pát srp 12, 2011 23:35:26
od heslar
Fajn-Tom píše:heslar píše:A pokial sa nemylim tak N14 je teplejsia ako N15 alebo N17. Cize potom ak potrebujes chladnejsiu sviecku tak pozeraj po N17 az N19
mýlíš se
Dobre vediet
Re: Studená zapalovací svíčka
Napsal:
pon srp 15, 2011 11:13:13
od pdp28
mira ST, napíš prosím presné označenie tej sviečky. Ako sa prejavujú samozápaly !
Na príliš chudobnú zmes by motor nemal žiadny ťah. Sviečka N17C je širokorozsahová a dáva sa aj pre viac komprimované motory a viac tepelne zaťažené ako Babetta.
Tiež, ako bolo vyššie spomenuté, si myslím, že najskôr treba preveriť hodnotu predstihu a nastaviť ho na 1,5 mm v osi sviečky. Potom prekontrolovať a nastaviť karburátor.
Re: Studená zapalovací svíčka
Napsal:
úte srp 23, 2011 23:58:06
od miraSt
Současná svíce je M14-260 GDR. Vím proč mám samozápaly. Mám velice chudou směs. To je výsledek třiletého laborování s výkonem motoru. Jenom tehdy motor jede ve vysokých otáčkách, netarokuje a táhne. Jede to 50 km/h (podle GPS). Používám babču jako tahač přívěsu
Jenomže to jede prvních pět minut. Potom se zvětší hlučnost válce, klesne výkon a otáčky. Jede to něco přes 40. Když zmáčknu tlačítko stop tak to jede dál. Musím zpomalit na 40, pak to ztichne a jede dobře (pomalu). N17C byla naprosto nevhodná. To už dělalo při 40. N15C to částečnš vylepšila no a ta M14 je ještě lepší. Izolátor je černý pokud jezdím do těch 40. Pokud to vyženu až na samozápaly tak je cihlový. Dotazem na Brisku dělají N12C. Takže teď ji sehnat. Zašlou i na dobírku, ale proč platit poště.
Re: Studená zapalovací svíčka
Napsal:
sob zář 17, 2011 22:08:31
od miraSt
Takže problém vyřešen. Přímo z Brisku mám svíčku N10S a jede to jako ďas
. Izolátor tmavě cihlový.