Zdravím všechny,
mám tento problém.
Babetta 210 - startovala na první šlápnutí, jela krásně a nechcípala.
Po převozu v autě se stalo to, že začala chcípat, dále pak po nastartování běžel motor jen pár vteřin a nakonec vůbec nic.
Poté jsem zkusil jestli dává jiskru - jiskra byla velice velice slabá a pochvíli šlapání už vůbec žádná.
Vzhledem k tomu, že je svíčka nová, hledal jsem závadu na indukční cívce (po výměně vypůjčené cívky z funkční Babetty to bylo stejné).
Závada mě tedy zavedla k cívkám alternátoru.
Po proměření jsem zjistil, že všechny části jsou propojeny se vším. Zapalovací cívka s kostrou i s ostatními cívkami atd...
Usuzuji, že jde o zkrat.
Nevím ale jestli stačí vyměnit pouze zapalovací cívku, nebo je nutné vyměnit celý stator s cívkou pro impulz...
Děkuji za pomoc.