Stránka 1 z 1

Problém se zapalováním

PříspěvekNapsal: čtv zář 15, 2011 14:53:19
od Micek
Zdravím všechny,
mám tento problém.

Babetta 210 - startovala na první šlápnutí, jela krásně a nechcípala.

Po převozu v autě se stalo to, že začala chcípat, dále pak po nastartování běžel motor jen pár vteřin a nakonec vůbec nic.

Poté jsem zkusil jestli dává jiskru - jiskra byla velice velice slabá a pochvíli šlapání už vůbec žádná.

Vzhledem k tomu, že je svíčka nová, hledal jsem závadu na indukční cívce (po výměně vypůjčené cívky z funkční Babetty to bylo stejné).

Závada mě tedy zavedla k cívkám alternátoru.

Po proměření jsem zjistil, že všechny části jsou propojeny se vším. Zapalovací cívka s kostrou i s ostatními cívkami atd...

Usuzuji, že jde o zkrat.

Nevím ale jestli stačí vyměnit pouze zapalovací cívku, nebo je nutné vyměnit celý stator s cívkou pro impulz...

Děkuji za pomoc.

Re: Problém se zapalováním

PříspěvekNapsal: čtv zář 15, 2011 15:43:25
od butan
Že ti pípne zkoušečka proti kostře, to ještě zkrat být nemusí. Jaké odpory máš konkrétně na impulzním a zapalovacím pólu proti kostře? A změř to dvakrát, se zapalovací jednotkou připojenou, i odpojenou.
Lubor
Jestli máš k dispozici funkční babettu, zkus nejprve (i před měřením cívek) prohodit zapalovací jednotku.

Re: Problém se zapalováním

PříspěvekNapsal: pát zář 16, 2011 15:00:34
od Dave842
Mě tohle dělal špatnej tyristor. Byl už nafouklý.

Re: Problém se zapalováním

PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2011 9:12:41
od Micek
Tak jsem to proměřil a porovnal s hodnotami na strankach alesmarek.byl.cz/babetta...

Vsechny hodnoty sedi podle vychozich.

AZ na dve:

Mezi odpojenou spínací jednotku : svorky (mezi sebou) (G, 1, 15) nemají nekonečný odpor (jak by podle stránek měly mít), ale mají tuším 15-17 a 5,5 Ohmů...
(Svorky 1 a I mají mezi sebou správnou hodnotu cca 85 Ohmů.)

Nemohl by to prosím někdo z Vás také proměřit jestli mám opravdu vadný tyristor?

Děkuji předem.

Re: Problém se zapalováním

PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2011 9:17:34
od Dave842
Myslím že jo. Teď nemám zkoušečku, tk nevím, ale když jsem koupil nový, tak ten seděl přesně na ty hodnoty.

Re: Problém se zapalováním

PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2011 16:35:29
od butan
Hodnoty cos naměřil jsou zcela neuspokojivé, ale je zvláštní že obě souasně, takhle se zapalování težko rozbije, buď odejde kondik, nebo tyristor. Měřil jsi dobře?
Lubor

Re: Problém se zapalováním

PříspěvekNapsal: úte dub 10, 2012 19:30:23
od Raasken
Zdravím babetaky
mel bych otazku. koupil sme babettu 207 v nepojizdnem stavu. vse sem vycistil atd. chytla hned na prvni slapnuti pak sem ujel asi 100 metri a prestala jit do otacek. jiskru hazela jak kdy. koupil sem tedy novou svicku,tyristor,faju,inducku, a jiskra porad nikde. je mozne ze to je zapalovacim polem? kterej mam koupit na netu me vyjely 2 tipy : Zapalovací pól - Pal,Vape a Zapalovací pól - Standart,Gyt. dekuji za radu a odpovedi.