Tyristorové zapalování

Elektroinstalace B207, B210 a ostatních Babett, alternátory, světla, bouchání žárovek, kabeláž, úpravy, závady...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Tyristorové zapalování

Příspěvekod digm0repaka » úte srp 29, 2023 11:34:48

Poskladal som si toto zapaľovanie po tom ako mi v Tatrách zdochol GYT. Pridávam schému kde sú dopísané diely aby další človek nemusel hrať hádanku a zhánať hodnoty ktoré luďia testovaly.
V tomto momente je na tom najazdených ~600km bez problémov, niekoľko neptretržitých 100km+ jázd, sviečka NGK B7HS.

Ako som spomenul originálne som mal GYT a 20+10W alternátor.
4V cievka patrý na JTZ verzie, bod 1 je dodatočne uzemnený o kostru nie len v originálnej kabeláži.
Kondenzátor je rozbehový na AC motor, 8uF 450V SR Passives CBB60.
Odpor R1 180R je v podstate náhodná hodnota, nemusí byť presná ale odporúčam 1/2W.
Tyristor BT151-800 je to čo som mal, ale aj jeho slabšia BT151-650 verzia je postačujúca, chladič nepotrebuje.

Poskladam som to na proto dosku ktorú som potom zalial epoxidom a vložil do zmrštovacej bužírky, pripojené na šróbovacie očká na cievku, faston jazíčky na kondenzátor, a Deutsch DT konektor na prívod z kabeláže.
Zapalovanie-210.png
Zapalovanie-210.png (9.61 KiB) Zobrazeno 663 krát

Obrázek
Babetta 210
Pionier 220 1977
digm0repaka
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned říj 16, 2022 23:54:59

Předchozí

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 95 návštevníků