Stránka 4 z 12

Re: Tyristorové zapalování

PříspěvekNapsal: pát kvě 30, 2014 11:17:02
od Pavel
Kvalitní tyristor tady jeden borec vyrábí, mám na něj i kontakt.
Škoda jen, že nikdo už nevyrábí repliku Tranzima nebo alespoň by se hodilo schéma, z jakých součástek to je vyrobené a jejich parametry.

Re: Tyristorové zapalování

PříspěvekNapsal: pát kvě 30, 2014 12:36:04
od Droopi
No tak to jsi mi ušetřil práci, rovnou to vyhodím ;)

Re: Tyristorové zapalování

PříspěvekNapsal: sob kvě 31, 2014 21:44:03
od denis15
Tak jsem nakonec nacpal diodu i tyristor dovnitř (použil jsem 3A 1N5408, kondík rozběhový 7,5uF, tyristor TIC106M), zadekloval a piny vyvedl na drátech-start na první šup :-) Cena 75kč bez práce. No nekup to, když je to tak levný :-). Zítra konečně, dá-li počasí, začnu se zajížděním.

Re: Tyristorové zapalování

PříspěvekNapsal: ned čer 01, 2014 14:22:58
od denis15
Tak cca 50km najeto-s menším technickým problémem s dodávkou paliva (víčko těsní tak, že nepustí ani gram vzduchu se všemi důsledky z toho plynoucími :lol: ) ale zápalko se osvědčilo.

Re: Tyristorové zapalování

PříspěvekNapsal: ned čer 01, 2014 17:48:45
od ridchey
jestli mas to klasika chromove,tak si vsimni zespoda u kraje,ze je ze dvou kusu a mezi nima je mezera- zdanliva nedokonalost ve vyrobe,ve skutecnosti tama ma jit vzduch do prostoru pruziny zapadky vicka, da se to jemne vypacit a rozebrat,vycistit a pak zase slozit....

Re: Tyristorové zapalování

PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2014 6:44:58
od denis15
Jo, mám, s datem výroby 1982 :D . Nádrž jsem odhumusil a víčko nové zapoměl objednat, tedy jsem přeleštil původní, vyměnil těsnění a vyjel. Budu to tedy muset zkontrolovat, případně rozkuchat.

Re: Tyristorové zapalování

PříspěvekNapsal: sob čer 07, 2014 23:05:27
od denis15
ridchey-díky za nakopnutí. dneska jsem to rozebral-odvíčkoval, sundal filc a vše bylo rezavé. Proběhlo vyčištění, provrtal jsem ty 2 ovory vrtáčkem, aby to mělo kudy vzduch pustit a zase složil. Testovací krátká jízda OK tak uvidíme.

Re: Tyristorové zapalování

PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2014 10:00:33
od denis15
Foto mého bastlu-zatím 100km a zatím OK :-) http://denis15.rajce.idnes.cz/Babetta/# ... 046471.jpg

Re: Tyristorové zapalování

PříspěvekNapsal: úte čer 24, 2014 16:23:56
od rosta
zdravím pánové-mám problém-minulý týden jsem na babetě zmoknul a od tý doby mě mizerně táhne,prská,jde nepravidelně a má malý výkon-koukal jsem na karb a svíčku ale žádnej problém jsem nenašel.....vypadá že asi odešlo zapalko....babeta sice chytne na votočení ale při vyšších otáčkách nemá výkon-chová se jako by měla omezovač otáček.......četl jsem -viz výše že to dělá tyristor a tak jsem koukal na net kolik stojí nový aq že to není zrovna žádnej zázrak-našel by se nějaký zdejší elektrikář který by byl ochotný ho vyrobit a poslat-součástky a poštovný samozřejmě uhradím-buď formou dobírky a nebo převodem na ůčet.......

Re: Tyristorové zapalování

PříspěvekNapsal: stř čer 25, 2014 16:18:25
od denis15
Klidně ti to spáchám, ovšem otázka je, kde vzít kontakty, ať nic nemusíš překopávat. Součástky stály 75kč.Navíc to máme k sobě z ruky.
Já použil ty origo po vypreparování.

Re: Tyristorové zapalování

PříspěvekNapsal: stř čer 25, 2014 16:48:52
od Droopi
Mě to dělal tyristor, a také se brzy odporoučel totálně do kytek. U 215ky už přecházím zpět na cívku a vyrobím si vlastní zapalování, jak padne to u 210ky, čeká ji stejná budoucnost.

Re: Tyristorové zapalování

PříspěvekNapsal: stř čer 25, 2014 18:55:40
od ridchey
udelal jsem downgrade GYTu ,kteremu se nechtelo makat, tezce zalite do zeleneho epoxydu,nastesti transparentniho,tak majzlik a osekavat. nasel jsem i vypalene misto na tistaku.
odkouknu i to schema zapojeni a hodim sem odkaz na fotky,ale ti,kteri mysli na domaci vyrobu GYTu budou zklamani.takovou civku doma neumotaji a jinde se asi nesezene.

Re: Tyristorové zapalování

PříspěvekNapsal: stř čer 25, 2014 20:18:09
od denis15
Ja to už tady někde zmiňoval-nejschůdnější je svůj tyristor a cívka origo :wink:

Re: Tyristorové zapalování

PříspěvekNapsal: pát čer 27, 2014 19:14:54
od rosta
tak už ho mám objednaný http://motorky.bazos.cz/inzerat/3498572 ... ristor.php prej ho dělal už asi do 20 babett-poslal mě dokonce i seznam součástek z kterých to bastlí a dokonce se nechá i opravit což u originálu pochybuju jo a má to osazený těmahle součástkama Tyristor KT206/200 -original Tesla Vrchlabí
Kondenzátor Styroflexový 250V
Dioda 1A 1000V 1N4007

Re: Tyristorové zapalování

PříspěvekNapsal: pát čer 27, 2014 22:38:26
od Pavel
Tohle je kvalitní matroš, hlavně to jde kuchnout a přepájet díl, který odejde.

Škoda jen, že je to řešené přes faston konektory. Když má člověk víc Babett, tak by to pak znamenalo všechno překrimpovat, jinak bude nekompatibilní. To už se klidně mohly 4 nožičky vykuchat z nějakého spáleného tyristoru a ponechat elektroinstalaci originál.