Su v pasti ...

Elektroinstalace B207, B210 a ostatních Babett, alternátory, světla, bouchání žárovek, kabeláž, úpravy, závady...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Su v pasti ...

Příspěvekod easyrider » úte bře 20, 2012 13:57:35

Ta moje Potvora si letos postavila hlavu ,To je past vedle pasti....

nejdřiv přesatla startovat na drb,vyměnil sem stáhlou hadičku od nadrže ke karburátoru,benzin teče,karburátor sem vyčistil ikdyž evidentně nebyl zajebané nebo mám sítko,přestala hazet viditelně jiskru vyměnil sem svíčku , tyristor, a na to jak šlapu se mi zdá že je ta svíčka jakási furt suchá než to chytne to tak napotřetí zuřivýho šlapání na stojanu a pak to šlo,kromě toho startování,pak sem utáhl povolenej šroubek od těch bílejch drátu u cívek, aje to víc v p..i než předtím ,jiskra nevidím žádnou,eště hůř to de nastartovat a nakonec to pak nechce táhnout ani ser rozjet do otáček,NO nevim,hej řikám si že to budo muset zvládnout nadruhou stranu pokud znáte někoho kdo je ochotnej poradit a bydlí v Olomouci nebo poblíž tak bych nemusel ZTRÁCET nervy doboha...navíc ted nemám ohmmetr

tuším ,že by to mohla být některá z těch cívek ,nebo co?co ten karburátor? muže tam být nějaká neviditelná zrada?,v tom válečku v té rýze(viz foto) je jaká si dírka to tak má být? :roll: :roll:
P1000896.JPG
P1000896.JPG (182.05 KiB) Zobrazeno 9822 krát
Pokud chcete mít spolehlivou babettu ,musíte mít minimálně 2 ...
easyrider
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 15, 2012 10:52:16

Re: Su v pasti ...

Příspěvekod marty207 » úte bře 20, 2012 20:07:38

no byt to tam zrejme nema, asi to niekto prekrutil srubou dorazu
Naposledy upravil marty207 dne úte bře 20, 2012 20:46:16, celkově upraveno 1
Babetta 207.500, červeno-čierna
Babetta 215.021 (prerobená na 225, nakopávačka), r.v.: 1990, tmavá zelená
Uživatelský avatar
marty207
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 81
Registrován: úte lis 29, 2011 20:28:07
Bydliště: Košice, Slovensko

Re: Su v pasti ...

Příspěvekod easyrider » úte bře 20, 2012 20:36:07

dík ,takže sháním nové karburátor ...

a ta elektrika ,kde s tím mám ,prosím, začít? vím,že ta jiskra byla parádně vidět a ted nic... a nerozjede se a nerozjede :evil:
to sou tam jen tři cívky pod tím černým plastem?,nebo i ten nosník može být špatnej?kde všude ještě može být chyba elektrická?
Pokud chcete mít spolehlivou babettu ,musíte mít minimálně 2 ...
easyrider
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 15, 2012 10:52:16

Re: Su v pasti ...

Příspěvekod Starec » stř bře 21, 2012 8:46:34

Premerať celú zapaľovaciu sústavu URL: http://www.babetta.info/Babetta/forum/viewthread.php?thread_id=3
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Su v pasti ...

Příspěvekod easyrider » pát bře 23, 2012 8:02:17

omlouvám se za debilní otázky ,ale pokud to mám spravit,budu jich mět kopa,nebo jsem totálně elektricky zaostalej...

díval jsem se na to zapojení ,mám tyristor do kterýho vede VN kabel od svíčky,To má tu indučku v sobě?
pak ,když sundám ten plast na alternátoru ,jsou tam tři cívky,která je co? a ten impulzák je kde?
a brzdy? myslel jsem že to nemá nic společnýho s elektrikou

dík za rado a toleranci,chco s tím zabojovat
Pokud chcete mít spolehlivou babettu ,musíte mít minimálně 2 ...
easyrider
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 15, 2012 10:52:16

Re: Su v pasti ...

Příspěvekod marty207 » pát bře 23, 2012 8:48:06

impulzny pol pre tyristor je cievka ktora je celkom hore, tvori pevnu sucast toho kruhu na ktorom su cievky (inak z nej má ist zlty vodic myslim)... dalej sú 2 cievky pre svetlá (z nich zeleny vodic) a jedna pre napájanie tyristora (myslim, ze cerveny vodic) + este moze byt cievka pre špec. vybavu (modry vodic) ..... ano, pokial ti ide kabel priamo z tyristorovej krabicky, tak je to tyristor s integrovanou induk. cievkou (nepotrebujes tu vonkajsiu, cize ti odpada kabel oznaceny 15)
Babetta 207.500, červeno-čierna
Babetta 215.021 (prerobená na 225, nakopávačka), r.v.: 1990, tmavá zelená
Uživatelský avatar
marty207
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 81
Registrován: úte lis 29, 2011 20:28:07
Bydliště: Košice, Slovensko

Re: Su v pasti ...

Příspěvekod easyrider » ned bře 25, 2012 8:50:55

ok ,tož so tam 4 cívke ,ale PAST vedle pasti,jsou tam dvě červený a jedna zelená(počítám světla) a jedna modrá (to nevím k čemo)

Ua,a která je která ?těm dvou na červenejch drátech se říka malej a velkej zapalovací pól? a kde je ten impulzní(jak píšete žlutej) :roll:
P1000948.JPG
P1000948.JPG (193.44 KiB) Zobrazeno 9732 krát


a ten žlutej vede s káblo přímo do nosníka,to je ten od cívky s tyrisora? :roll:

P1000949.JPG
P1000949.JPG (195.25 KiB) Zobrazeno 9732 krát

dnes asi bode ohmetr tak to aj tak proměřím,šak to není tank ,jenom babetta...
Pokud chcete mít spolehlivou babettu ,musíte mít minimálně 2 ...
easyrider
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 15, 2012 10:52:16

Re: Su v pasti ...

Příspěvekod Starec » ned bře 25, 2012 10:09:35

Tank to síce nie je, ale máš to poriadne zasvinené, ako by to prešlo tankodromom. Takže modrý vodič je na prídavné osvetlenie, smerovky, bručiak. Zelený vodič je pre svetla, to jest predné, zadné a osvetlenie tachometra. Červený vodič od vrchnej cievky ide do tyristora, tak isto aj ten žltý. Bieli vodič je kostra. Ak máš starší typ tyrystora bez ind.cievky, tak ešte zo samostatnej ind.cievky máš jeden modrý ktorý ide na tyristor 15 a bieli vodič, ktorý je spojený s kostrou.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Su v pasti ...

Příspěvekod easyrider » ned bře 25, 2012 20:16:09

pravda,mám to jako prase,ale co zas pojezdila klobouk dolů...
a ten červenej kábl s tou civkou dole ,a to je co? a jakej je rozdíl mezi tou nahoře a dole co maj obě ty červený kábly?
ten žlutej vede s tyrystora(mám tam indučku uvnitř) do té ucpávky na fotce a to končí kde ten žlutej kábl ?

asi to jsou vražedný otázky začínajícího drátokruta(dnes už mám ten multimetr-zítra to nebo spíš sebe potrápím) ale všem děkuji za odpověď
Pokud chcete mít spolehlivou babettu ,musíte mít minimálně 2 ...
easyrider
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 15, 2012 10:52:16

Re: Su v pasti ...

Příspěvekod marty207 » ned bře 25, 2012 21:35:01

ten spodny cerveny by mal len prepajat dve cievky seriovo k sebe ku svetlam... a zlty ti konci prave v tej impulznej cievke (vidno to na tvojej druhej fotke)
Babetta 207.500, červeno-čierna
Babetta 215.021 (prerobená na 225, nakopávačka), r.v.: 1990, tmavá zelená
Uživatelský avatar
marty207
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 81
Registrován: úte lis 29, 2011 20:28:07
Bydliště: Košice, Slovensko

Re: Su v pasti ...

Příspěvekod Starec » ned bře 25, 2012 23:48:50

Pozri ak v tom máš fakt tak nejasno, odporúčal by som, aby sa ti na to pozrel niekto kto tomu rozunie. Lebo popisovať ako čo máš merať, kde merať, prípadne či si to odmeral správne, alebo ti vysvetľovať s čím a akým ohmetrom, zas nemá význam. Ajtak by si mal z toho lan myš-maš.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Su v pasti ...

Příspěvekod easyrider » pon bře 26, 2012 7:46:08

no přeměřím to sám podle odkazu co jste mi poslali, to bude iq test

ale kdyby na těch cívkách bylo nějaký označení a manuál k tomu....asi bych z toho nebyl takové jelen

dobrý ,vím že ten žlutej vede z tyristora na impulz.,ale pro mě a mí zkušenosti končí práve jen v te izolaci na fotce(jestli je to tam přípájený (nebo kde?)nebo kde to má prakticky konec?,ale asi už tuším že tím myslíte asi ten hliníkovej kruh,je to tak?
Pokud chcete mít spolehlivou babettu ,musíte mít minimálně 2 ...
easyrider
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 15, 2012 10:52:16

Re: Su v pasti ...

Příspěvekod easyrider » pon bře 26, 2012 7:49:10

snažím se přijít jak na to....to i za cenu že za sebe tady udělám hňupa
ale kdyby jste někoho doporučili z olomouce.....poradil bych se s ním

dík za ochotu,ještě vás budu infantilně obtěžovat....
Pokud chcete mít spolehlivou babettu ,musíte mít minimálně 2 ...
easyrider
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 15, 2012 10:52:16

Re: Su v pasti ...

Příspěvekod Starec » pon bře 26, 2012 8:24:42

Inpulzní pól je niečo ako kladivkový prerušovač na staršich typoch motocykloch a autach. Už z názvu vyplíva jeho funkcia, že generuje inpul pre niečo a to aby hodilo iskru.(nebudem to podrobnejšie rozoberať) a proste je to malá cievočka zaliatá v tom hliníkovom ráme.
Pozri Ty a Dejmal snáď máte podobný problém a to, žejednoducho neviete pochopiť, kde čo a ako merať a chcete ku všetkému dáky nákres či schému.. Už neviem ako by som Vám to vysvetlil, jednoducho ak na to nemáš skús sa s niekym kto do toho vidí poradiť osobne, snáď to potom pochopíš.
Dejmal tiež rieši zapaľovanie: http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=4&t=2203
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Su v pasti ...

Příspěvekod easyrider » pon bře 26, 2012 12:46:47

a proste je to malá cievočka zaliatá v tom hliníkovom ráme. .......


tohleto jsem potřeboval slyšet....

ted budu měřit a meřit,dík za ochotu
Pokud chcete mít spolehlivou babettu ,musíte mít minimálně 2 ...
easyrider
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 15, 2012 10:52:16

Další

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků