Zadni svetlo nesviti_prodrene kabely o kolo

Elektroinstalace B207, B210 a ostatních Babett, alternátory, světla, bouchání žárovek, kabeláž, úpravy, závady...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Zadni svetlo nesviti_prodrene kabely o kolo

Příspěvekod milda » čtv dub 26, 2012 14:48:36

Pokud použiješ ledky červené barvy, dal bych do zadního světla tři do série bez odporu a bez usměrňovací diody. Malé napětí v závěrném směru ledku nepoškodí, sám jsem ledky používal přímo jako kontrolky pro transformované síťové napětí, a když budou tři v sérii, je to jistota. Důležité je otestovat si omezovač, aby nepustil více než 7 V. To by mělo být optimální napětí jak pro trojici ledek tak pro přední žárovku. Bohužel nemám s prodávanými omezovači žádnou zkušenost, je třeba se podívat do předního reflektoru, některé babetty tam omezovač mají už od výroby. Každopádně bude třeba voltmetrem změřit napětí při maximálních otáčkách, doporučuju voltmetr ručičkový, pokud digitál tak v provedení true RMS. Levné čínské multimetry můžou na babettě ukazovat nesmysly. Pokud by omezovač pouštěl napětí vyšší, nezbývá než ho vyměnit za jiný, pokud by maximální napětí bylo zbytečně nízké, zapojil bych do série z omezovačem dvě antiparalelně zapojené diody ( s anodovým proudem alespoň 5A ). Každá taková dvojice ti zvedne napětí cca o 0,8V. Abych nezapomněl - omezovač je připojen paralelně, je to kostička s plíškem a jedním kablíkem, takže plech na kostru a kablík na žárovkový drát, jednodušeji už to napsat neumím. Tím plechem se odvádí vznikající teplo, takže je ho třeba uchytit tak oby odvod tepla fungoval.
A pokud jde o ledky do předního světla, já bych do toho nešel. Už se to tady taky řešilo, našli se takoví co to obhajovali, ale pochybuju že to někdo realizoval, aspoň o tom nevím. Tím netvrdím že je to nemožné, ale to už by chtělo opravdu extrasilné ledky a ještě upravit kostrukci reflektoru, aby to správně svítilo.
milda
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 552
Registrován: čtv led 18, 2007 16:55:10
Bydliště: Třinec

Re: Zadni svetlo nesviti_prodrene kabely o kolo

Příspěvekod legendaryboy » ned dub 29, 2012 7:48:34

Dr.House píše:Řešení bych viděl asi tak dvě, natáhnout vodiče ke světlu jinudy než vnitřkem blatníku a nebo vložit do tlumičů nějaké gumové dorazy, ono originál tam už jsou na té tyčce uvnitř tlumiče je jakoby kus gumové hadice. Máš to tam?

Koukam na ty dorazove gumy a jsou zpuschrene a roztrhane.
Hloupa otazka: jdou rozebrat nejak snadno ty tlumice abych tam mohl nasadit-nasunout tu gumovou hadici celistvou?
legendaryboy
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 24, 2011 14:47:33

Re: Zadni svetlo nesviti_prodrene kabely o kolo

Příspěvekod legendaryboy » ned dub 29, 2012 19:17:35

legendaryboy píše:
Dr.House píše:Řešení bych viděl asi tak dvě, natáhnout vodiče ke světlu jinudy než vnitřkem blatníku a nebo vložit do tlumičů nějaké gumové dorazy, ono originál tam už jsou na té tyčce uvnitř tlumiče je jakoby kus gumové hadice. Máš to tam?

Koukam na ty dorazove gumy a jsou zpuschrene a roztrhane.
Hloupa otazka: jdou rozebrat nejak snadno ty tlumice abych tam mohl nasadit-nasunout tu gumovou hadici celistvou?

Dobry uz jsem si poradil.
legendaryboy
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 24, 2011 14:47:33

Re: Zadni svetlo nesviti_prodrene kabely o kolo

Příspěvekod legendaryboy » ned dub 29, 2012 19:28:33

Horsi je ze mi prestala po oprave kabelaze nejak jet. Uz pred samotnou opravou zhruba 20 jsem jezdil na nove natankovanou nadrz, pri tankovani jsem dal 100 ml oleje a pak dotankoval na benzince benzin (doufam ze Natural 95), ale asi jsem nepustil dostatecne prudce aby se to promichalo. Najezdil jsem zhruba 10 km a od te doby to zacalo nejak divne vynechavat, volnobeh kdyz zastavim je celkem stabilni, mozna ma slabsi otacky ale nechcipne, ale jak pridam plyn tak to netahne a jakoby vynechava, coz poznam podle toho ze to ma jiny zvuk, mrknul jsme na svicku (N17C) a na elektrode nanos karbonu, tolik jsem ho este nevidel, vycistil jsem kartacem, upravil vzdalenost elektrody na 0,6 mm, zkusil zda haze dobrou jiskru, haze ale blbe je, ze nemam nahradni novou svicku, takze nemuzu vymenit nebo alespon porovnat zda haze dobrou jiskru a neni problem nekde jinde, uz treba kvuli tomu, ze problem se mi objevil prave po tom natankovani plne nadrze. Pred tim dotaknovanim babetta jezdila mylsim dobre a tahla naprosto dokonale a ted uplny obrat. Postupna ztrata vykonu najetymi kilometry hlavne pri jizde na plny plyn cim dal horsi a horsi navzdory udrzbe a snaze s tim neco udelat (viz. drive). Je mozne ze bych nataknoval omylem naftu? Jelo by to vubec na naftu?
legendaryboy
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 24, 2011 14:47:33

Re: Zadni svetlo nesviti_prodrene kabely o kolo

Příspěvekod legendaryboy » úte kvě 01, 2012 12:23:35

legendaryboy píše:Horsi je ze mi prestala po oprave kabelaze nejak jet. Uz pred samotnou opravou zhruba 20 jsem jezdil na nove natankovanou nadrz, pri tankovani jsem dal 100 ml oleje a pak dotankoval na benzince benzin (doufam ze Natural 95), ale asi jsem nepustil dostatecne prudce aby se to promichalo. Najezdil jsem zhruba 10 km a od te doby to zacalo nejak divne vynechavat, volnobeh kdyz zastavim je celkem stabilni, mozna ma slabsi otacky ale nechcipne, ale jak pridam plyn tak to netahne a jakoby vynechava, coz poznam podle toho ze to ma jiny zvuk, mrknul jsme na svicku (N17C) a na elektrode nanos karbonu, tolik jsem ho este nevidel, vycistil jsem kartacem, upravil vzdalenost elektrody na 0,6 mm, zkusil zda haze dobrou jiskru, haze ale blbe je, ze nemam nahradni novou svicku, takze nemuzu vymenit nebo alespon porovnat zda haze dobrou jiskru a neni problem nekde jinde, uz treba kvuli tomu, ze problem se mi objevil prave po tom natankovani plne nadrze. Pred tim dotaknovanim babetta jezdila mylsim dobre a tahla naprosto dokonale a ted uplny obrat. Postupna ztrata vykonu najetymi kilometry hlavne pri jizde na plny plyn cim dal horsi a horsi navzdory udrzbe a snaze s tim neco udelat (viz. drive). Je mozne ze bych nataknoval omylem naftu? Jelo by to vubec na naftu?

Takze jsem to asi uz vyresil, zrejme vazne doslo k zakarbonovani svicky diky vysokemu mnozstvi oleje ktery se v nadrzi nerozmichal, budiz to pro mne ponauceni dobudoucna, a mozna doslo i diky jinemu slozeni benzinu (letni muze mit jine vlastnosti) ke zmene sytosti na karburatoru). Poladil jsem sytost smesi na karburatoru a nasel mistecko ktere bylo relativne hodne uzke, milimetrovymi otockami sroubu sytosti jsem nasel misto kdy to nejlepe jelo (nejhorsi je ze pri nastavovani sytosti je efekt zrejmy az po cca 10 s jizdy, coz relativne komplikuje nastaveni), zrejme diky optimalnimu zazehavani (coz jsem usoudil podle zvuku -nevyskytuje se cinkani ojnicniho lozicka- a tahu), jinak zkusim az sezenu vymenit svicku. MOzna ze na tom ma maly podil viny. Slaba jiskra asi vyzaduje velmi presne optimalni slozeni paliva-vzduch smesi. Zkusit to musim. :roll:
legendaryboy
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 24, 2011 14:47:33

Předchozí

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků

cron