Stránka 1 z 1

Babetta po generálce motoru nehází jiskru

PříspěvekNapsal: úte kvě 08, 2012 11:09:01
od Farock
Zdravím,mám problém babetta po generálce motoru nehází jiskru.Ještě abych podotknul babetta před generálkou stála 7 let,před tím jezdila bez problému.Našel jsem se zde na fóru podobný případ a tak se řídil níže napsanými pokyny.proměřoval jsem ale jelikož elektrice moc nerozumím potřebuji poradit v čem je chyba :-).

zapal.cívka:mezi kontakty 1 a 15 = do 1 ohmu naměřeno 1 ohm
mezi kontakty 15 a vysokonapěť. = 6000 ohmů naměřeno o ohmu

inpulzní cívka(žlutá): blok motoru a opojený kabel svorky "I"= 17+/-1 ohm naměřeno 16 ohmů

napájecí cívka: blok motoru a odpojený kabel svorky "G" 220 +/-10 ohmů naměřeno 0 ohmů

spínací jednotka (odpojená):mezi svorky "1 a I" odpor (60 až 400 ohmů) naměřeno 820 ohmů při obrácené polaritě 852 ohmů

za každý příspěvek předem děkuji.

Re: Babetta po generálce motoru nehází jiskru

PříspěvekNapsal: úte kvě 08, 2012 18:57:27
od marty207
vysokonapatovy kabel je ten, co ti ide ku sviecke....

Re: Babetta po generálce motoru nehází jiskru

PříspěvekNapsal: čtv kvě 10, 2012 15:47:55
od milda
Pokud jsi mezi VN vývodem a svorkou 15 zapalovací cívky naměřil nulový odpor, je cívka jednoznačně vadná. Takže přeměř znovu, jestli jsi neudělal nějakou chybu při měření a jinak koupit novou zapalovací cívku, případně celé tyristorové zapalování s vestavěnou zapalovací cívkou.

Re: Babetta po generálce motoru nehází jiskru

PříspěvekNapsal: sob kvě 12, 2012 2:02:06
od Farock
Tak tu indučku jsem měřil snad třikrát ukázala nulu a stejně je dobrá :-).Nakonec to byla vadná cívka u rotoru co má vyrábět proud.Koupil jsem novou a jede na první našlápnutí,jen se mi zdá že se při rozjezdu trochu dusí než se rozjede že by špatný předstih?

Re: Babetta po generálce motoru nehází jiskru

PříspěvekNapsal: úte srp 28, 2012 10:21:16
od ok2zsl
Prosím poraďte už si nevím rady. Babča 210 přestala jet a já naměřil tyto hodnoty ,ale vše se zdá být ok krom hodnoty inpulzní cívky a přesto nejede.Karburátor vyčisěný,háže jiskru ,ale nejede jen náznak startu a zdechne :!: .

zapal.cívka:mezi kontakty 1 a 15 = do 1 ohmu naměřeno 1 ohm
mezi kontakty 15 a vysokonapěť. = 6000 ohmů naměřeno 6050 ohmu
inpulzní cívka-žlutý drát: blok motoru a opojený kabel svorky "I"= 17+/-1 ohm naměřeno 14,8 ohmů
napájecí cívka: blok motoru a odpojený kabel svorky "G" 220 +/-10 ohmů naměřeno 190 ohmů
spínací jednotka (odpojená):mezi svorky "1 a I" odpor (60 až 400 ohmů) naměřeno 82,0 ohmů

Moc díky za pomoc :wink:

Re: Babetta po generálce motoru nehází jiskru

PříspěvekNapsal: úte srp 28, 2012 15:11:48
od ridchey
zadna zasadni kriticka hodnota....
jeste vyzkouset vymenit svicku ...pro jistotu, mozna i fajku,
a prekontrolovat,jestli treba neni nekde spatne ukostreno.....staci volne kontakty a je zle
nebo blbe zapojeny-prehozeny dratek....

to - vse v pripade,ze je to elektrikou...

jestli pri pokusech o natoceni je svicka mokra,pak tam problem v paliv soustave neni- bo benzin tam jde,
mozna prekontrolovat nastaveni karbecu.
jestli je svicka sucha,pak je nekde zaba na prameni a benzin do motoru asi nejde....

Re: Babetta po generálce motoru nehází jiskru

PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2012 21:48:11
od lubobek
chyba byla zde, jak ukazuje šroubovák ?Lak to spravil,a spodek cívek jsem očistil zubní pastou i magnet, tet jeto v pořádku jede to zase.Taková věc a potrápila mě

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Re: Babetta po generálce motoru nehází jiskru

PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2012 17:54:39
od ridchey
:D jj, vetsinou je to nejaka kravina, ale prijit na ni...:-)