Stránka 2 z 2

Re: Zapalovací pól

PříspěvekNapsal: sob kvě 03, 2014 8:18:25
od butan
Na změření síly pole rotoru magneta je ideální tahle součástka.
A1302KUA-T http://www.gme.cz/a1302kua-t-p533-005
Udělal jsem si z ní přípravek, jedinou chybou je značný rozptyl citlivosti, věší než +-20%, takže si tady nemůžeme vyměňovat údaje změřené tímhle čidlem. Byla by nutná kalibrace. Ale kdo chce jenom posoudit několik rotorů mezi sebou, nebo o kolik se zlepší po zmagnetování, k tomu se použít dá.
Měření napětí na světelném pólu bez zatížení při známých otáčkách je objektivnější, ale zase nevíte zda má každý pól stejný poče závitů.
Lubor
PS Zkoušel jsem měřit i pole na povrchu neodymových magnetů, ale to už je moc silné a snímač saturuje. To jen pro zajímavost, že mezi magnety 30 let starými a současnými je velký rozdíl.

Re: Zapalovací pól

PříspěvekNapsal: sob srp 15, 2015 13:21:22
od stotun
Zdravím vás, mám dotaz, može nastat neaký problém, když se bude jezdit se silnějším zapalovacím pólem na tyristor s oddělenou idukčkou ikdyž je tento pól určený pro GYT? jestli ten tyristor neshoří?

A druhá otázka: dá se poznat z venku jestli se jedná o slabší nebo silnější pól? jestli ano, tak jak?
předem dík za odpovědi