CDI zapalování MOTOPLAT

Ahoj,
omlouvám se, že můj příspěvek se netýká Babetty, ale vidím tady zkušené lidi v oboru.
Mně odešla napájecí cívka na statoru zapalování. Nezbylo mi nic jiného, než ji vyřezat ze zalití pryskyřicí a nahradit ji novou. Pominu potíže s výrobou nové kostřičky, ale pro mne kardinálním problémem je navinutí nové cívky. Vyrobil jsem jich už asi pět kusů, nejlepší fungovala v provozu asi 80 km. Hodnoty napájecí cívky jsou hodně podobné babeťácké - průměr drátu 0,14 mm, odpor 200 ohm. Mnou opravované zapalování dává na vzduchu sice dlouhou jiskru (cca 2cm), ale nemá asi potřebnou energii k zapálení směsi. Podotýkám, že CDI jednotka je v pořádku, kontroloval jsem ji na jiném motocyklu.
Můj problém je najít někoho, kdo by uměl navinout a impregnovat potřebnou napájecí cívku.
Najde se někdo kdo pomůžš, nebo poradí?
Pokusím se přidat fotky jak to asi vypadá.
CDI bez zalití

Původní vzhled CDI Motoplat

Dík.
omlouvám se, že můj příspěvek se netýká Babetty, ale vidím tady zkušené lidi v oboru.
Mně odešla napájecí cívka na statoru zapalování. Nezbylo mi nic jiného, než ji vyřezat ze zalití pryskyřicí a nahradit ji novou. Pominu potíže s výrobou nové kostřičky, ale pro mne kardinálním problémem je navinutí nové cívky. Vyrobil jsem jich už asi pět kusů, nejlepší fungovala v provozu asi 80 km. Hodnoty napájecí cívky jsou hodně podobné babeťácké - průměr drátu 0,14 mm, odpor 200 ohm. Mnou opravované zapalování dává na vzduchu sice dlouhou jiskru (cca 2cm), ale nemá asi potřebnou energii k zapálení směsi. Podotýkám, že CDI jednotka je v pořádku, kontroloval jsem ji na jiném motocyklu.
Můj problém je najít někoho, kdo by uměl navinout a impregnovat potřebnou napájecí cívku.
Najde se někdo kdo pomůžš, nebo poradí?
Pokusím se přidat fotky jak to asi vypadá.
CDI bez zalití

Původní vzhled CDI Motoplat

Dík.