Stránka 2 z 2

Re: stator 207-210 - technický dotaz

PříspěvekNapsal: ned říj 20, 2013 19:42:57
od jaryk77
kolos píše:A tak to jsem špatně pochopil s tou výměnou. Vzhledem k tomu, že je na blinkry cívka jen 10W nebude to asi nikdy žádný zázrak. Jedině přestavba na LEDky by byla přínosná.Blikají ti přední a zadní společně nebo na střídačku?

Blikají jednostraně na střídačku,nejprve jsem si myslel že jsou špatně zapojené ale zdřejmě to tak musí být :-)

Re: stator 207-210 - technický dotaz

PříspěvekNapsal: pon říj 21, 2013 13:23:20
od rondob
Áno to blikanie mám aj ja tak na striedačku predný zadný ľavý :D

Re: stator 207-210 - technický dotaz

PříspěvekNapsal: pon říj 21, 2013 14:47:05
od kolos
No jo, vzhledem k instalovanému výkonu altíku, si babča nemůže dovolit takový luxus, jakým je blikání předního a zadního blinkru současně :mrgreen:

Re: stator 207-210 - technický dotaz

PříspěvekNapsal: stř říj 23, 2013 23:18:07
od jaryk77
Babettáci pěkně vás zdravím :-) Mám dotaz přišel mi dnes stator na babettu 207 vím že pasuje na motor babetta 210,dokonce ty tři cívky vydávají více štávy otom žádná (praskaj žárovky) :twisted:
Ale by mne zajímalo proč z jedneho statoru jak je impulz (kostička s červenou hmotou/izolátor)tak u jednoho statoru z té kostičky vedou dva kabílky jeden bílý a druhý žlutý.U druhého shodného statoru z té kostičky vede jen bílý kablík k čemu ten kablík slouží a proč má ten druhý stator dva kabýlky.Kam se má připojit ten bílý kabel? A ten žlutý? Moc děkuji za vaší odbornou odpověd :-)

Re: stator 207-210 - technický dotaz

PříspěvekNapsal: čtv říj 24, 2013 7:01:27
od Azor
Už se to tu vícekrát probíralo, boha myši trochu hledat. Původně byla cívka ukostřena přímo do toho hliníkového držáku. Nověji je to vyvedeno do bílého drátku, který se chytne pod některý šroubek držící stator a tím se ukostří.