kolos píše:Předpokládám, že ten motor je demontovaný, takže zabrzděním zadního kola si nepomůžeš. Bude třeba demontovat odpojovač řetězu, nejlépe i s pastorkem a na výstupní hřídeli se ti zpřístupní ploška na kterou sedí desítka klíč a tím si můžeš zkusit hřídel přidržet. Pokud to ale někdo opravdu dorval na krev, tak to asi tou desítkou neudržíš. Pak je ještě jedna možnost, přidržet si hřídel upnutím plošky do svěráku. To už ale chce asistenci druhé osoby, která motor přidrží, svěrák utáhnout s citem a na povolovanou matičku použít golu s 16tkou ořechem
Kolos

ten motor mám doma,ale mám radost že na povolení matky je ořech 16,myslel jsem si že ořech 17 nebo klíč 17 a ten je volný.Mám 17 akorád mi chybí ta 16

Skusil bych ještě matku nahřát horkovzdušnou pistolí no uvidíme řekl hluchý slepímu

No ale zaručeně tu matici potřebuji uvolnit.
Nevím jestli to někdo dorval na krev,ten buben rozběhové spojky byl taky na maděru snad zatažený,ten jsem horko těžko povolil.Já osobně na mojí 210/123 ten buben dotáhnu aby se neřeklo/žádný vervál

,ale když ji po několika najetých km chci sundat.Tak je zarvaná jak prdel a to jsem před tím nějak extra nedotáhl.Protože spojka u 210 je nejčastěji sundaná součást babetty proto jí sundáváme docela často,nestartuje neřadí atd.Asi se zatahuje tím jezděním jinak si to nemohu vysvětlit.Chtěl bych ten motor dát do pucu,vyčistit,možná vyleštit do zrcadlového lesku

Sundám ještě hlavu válec,skontroluji píst kroužky.Budu dávat těsnění válce,zdřejmě budu měnit všechny simerinky protože od roku 1988 nebyl motor v provozu ale zdá se že do motoru nikdo ještě nezasahoval že je vše původní a kompletní originální prvovýroba.Potom už do těch posledních babett už jaksi začali cpát nekvalitní díly made in Hungary atd.