Stránka 1 z 2

Světlo + chcípák

PříspěvekNapsal: sob srp 10, 2013 17:14:00
od SAdamISH
Čauky mňauky,

a) Na mém Pištovi mi nějaký velmi inteligentní člověk namontoval do světla speciální patici na světlo. Není to ani bajonet ani závit... nic. Tak mě napadlo udělat LED světla. ve vnitřku celé parabolky by bylo 22 diod. Dálková světla nepotřebuji. Potřebuji poradit jak vyřešit zapínání světel. Vypínač zespodu reflektoru je velmi nepraktický. Přemýšlel jsem nad páčkovým vodotěsným vypínačem před místo pro tachometr.

b) Místo chcípáku bych si chtěl namontovat vypínač s klíčem, ten by také bránil v případě zapnutí nastartování. Ale nevím zda nějak nepoškodím vynutí tím ,že pujde přes vypínač do zkratu.


Díky za rady ...

Re: Světlo + chcípák

PříspěvekNapsal: sob srp 10, 2013 19:38:11
od kolos
Vypínač na světla si umísti kde ti to vyhovuje. Svítit se musí stejně pořád, tak i kdyby jsi ho vynechal úplně, nic by se nestalo. Orginální chcípák vypíná motor taky zkratováním cívky na kostru, takže žádné starosti a můžeš směle kutit.

Re: Světlo + chcípák

PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2013 9:03:44
od SAdamISH
Tak už jsem konečně "zakomponoval" chcípák na klíč do Pišty. Navíc to funguje i jako pojistka ... Nejde nastartovat dokud není otočeno s klíčem... Zatím v díře po tachometru... dnes snad přijde do boku světlometu. Prosím o vaše názory... :)

http://www.youtube.com/watch?v=swqotpwIPLk

Re: Světlo + chcípák

PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2013 22:34:55
od Jawak7
no kedže riešim niečo podobne... ja som to riešil tak že "odpájam" štartovací" pol s klučom a chlípak mam normálne, nechcelo by sa mi stále pretáčať kľuč. pripájam foto :

Re: Světlo + chcípák

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2013 8:11:31
od SAdamISH
Mám ještě dekompresor. Klíče u sebe nosím pořád. Pokud mám klíče v batohu nebo někde mimo vypnu to dekompresorem. Pak v klidu najdu klíče a vypnu klíčem aby nešla nastartovat.

Re: Světlo + chcípák

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2013 18:41:04
od Jawak7
aj to je jedno riešenie, ešte raz pripajam foto: Obrázek

Obrázek

Re: Světlo + chcípák

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2013 19:00:38
od tuningrob
perfektní cenzůůra 8)

Re: Světlo + chcípák

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2013 19:58:40
od Jawak7
no jo cenzúra je robená narýchlo :oops: inač pozerám že tiež máš B207 aj tebe tak klepe motor/spojka ? môžu to byť čeľuste?
pripájam video:

http://www.youtube.com/watch?v=hVT-t6KnSWc&feature=youtu.be

Re: Světlo + chcípák

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2013 20:08:17
od tuningrob
Nechcu do toho kecat ale tipuju vylagrované ložiska..cinkání hír : http://www.youtube.com/watch?v=S0xwKsCd-jE obě ložiska K.O - leží mi na poličce
Na moji to taky cinká a taky ložisko K.O, vůle ze strany od spojek. Chytni kliku do ruky a vyzkoušej vůli jak od spojky tak od rotoru.

Re: Světlo + chcípák

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2013 20:54:42
od Jawak7
takže rozobral som spojku a sú to tie ložiska :? hriadeľ je OK. ale ostatne v prevodovke majú vôľu cca.0,5mm takže ešte pokiaľ ide tak budem sa voziť a v zime budem musieť meniť ložiska vďaka za radu.

Re: Světlo + chcípák

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2013 20:57:50
od Koby
Takové cinkání jsem taky řešil,nakonec se z toho vyklubalo ložisko na ojnici.Ovšem naše stroje jsou plné záhadných zvuků :mrgreen: jak by vám znělo auto po 30ceti letech? :mrgreen:

Re: Světlo + chcípák

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2013 21:28:50
od Jawak7
Motor na aute po 30 rokoch nebudeš počuť :D lebo ani nenaštartuje, dnes sa vyrabaju auta a moto s "blata" hlavne Poľského. takže pochybujem že auto vyrobene v dnešnej dobe sa dožije 30 rokou, ale auta čo sa vyrábali ešte za ČSR tak tie asi nebudú mať problém sa dožiť aj 5O a viac... kvalita súčiastok oproti minulostný išla výrazne smerom na dol. :? uprednostňuje sa kvantita, a kvalita ide "bokom" hlavne nech je biznis. Prepáč že zasieram tému.

Re: Světlo + chcípák

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2013 21:38:27
od Koby
Naprosto souhlasím.Máme s kámošem starou š 1000MB rv67 a kondici by ji mohlo závidět mnoho nových aut :) sám si přividělávám opravami aut ale s jednou podmínkou-do roku výroby 2003 :D zbytek už jsou předražené počítače co se rozsypou po 30tis.km :evil:

Re: Světlo + chcípák

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2013 21:42:26
od SAdamISH
Nevím, ale cinkání dělala volná páčka brzdy a nepřišroubovaná nádrž :D.

Při výměně ložisek a simerinků musím půlit motor ??

Re: Světlo + chcípák

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2013 21:59:26
od Jawak7
Nevím, ale cinkání dělala volná páčka brzdy a nepřišroubovaná nádrž :D.

Při výměně ložisek a simerinků musím půlit motor ??


podľa toho aké ložiska budeš meniť, ak na kľukovom hriadeli tak musíš poliť motor sú tam nalisované, ak na prevodovke tak nemusíš stačí stahovak.


Naprosto souhlasím.Máme s kámošem starou š 1000MB rv67 a kondici by ji mohlo závidět mnoho nových aut :) sám si přividělávám opravami aut ale s jednou podmínkou-do roku výroby 2003 :D zbytek už jsou předražené počítače co se rozsypou po 30tis.km


no jo, škoda 1000MB to je nerozbitná mašina :mrgreen: jednu som opravoval asi 2 roky dozadu... Tie počítače "inštalujú" do aut len preto aby mali z čoho servisy žiť, ved keby každý motor bol robený ako škoda 120, alebo favorit, tak ľudia by nepotrebovali ani servisy, stačí 10 a 13 kľuč a plochy skrutkovač a opravíš všetko :) keď nepočítame blondínky :lol: dnes davaju len rôzne skrutky na ktoré skrutkovač stoji aj 30€.... prečo až do 2003? ved napr. ford mondeo rv.1998 už ma napojenie na počítač 8)