Stránka 1 z 1

Problém s elektrikou

PříspěvekNapsal: čtv bře 27, 2014 20:44:20
od Georgee
Zdravím, mám takový problém a už nevím co s tím. Nechce mi to házet jiskru, všechno dobře připojeno, ale problém je že se to do cívky vůbec nedostane. Ze zapalovacího pólu to jde do tyristoru v pohodě ale z něj už ne. Tyristor jsem kupoval nový tak v něm problém být nemůže a cívka je taky v pořádku. Tak už fakt nevím..
Děkuji za jakoukoliv radu.

Re: Problém s elektrikou

PříspěvekNapsal: čtv bře 27, 2014 21:15:53
od ridchey
prekontroluj si ukostreni,jestli nekde nechybi....

Re: Problém s elektrikou

PříspěvekNapsal: čtv bře 27, 2014 21:22:37
od kolos
A jak je na tom zdravotně impulzní cívečka?

Re: Problém s elektrikou

PříspěvekNapsal: čtv bře 27, 2014 23:05:24
od Georgee
impulzivní cívka je v pořádku a kostry jsou taky všechny..

Re: Problém s elektrikou

PříspěvekNapsal: pát bře 28, 2014 6:08:50
od ridchey
a tyristor mas zapojeny spravne? nemas nekde prohozene draty?

Re: Problém s elektrikou

PříspěvekNapsal: pát bře 28, 2014 9:53:27
od LukeH
Mě to blblo když byl velice špatně ale hezky připojenej žlutej drát na tyristoru (ten řídící). Byl špatně nakrimpovanej a fungovalo to podle počasí a pak už vubec. Jednoho dne sem ho náhodou vytáhnul, následně opravil a bylo po problému.

Re: Problém s elektrikou

PříspěvekNapsal: pát bře 28, 2014 16:20:07
od Georgee
dráty jsou správně připojeny tam kde mají být

Re: Problém s elektrikou

PříspěvekNapsal: pát bře 28, 2014 21:09:26
od kolos
Všechno je říkáš v pořádku, co třeba chcípák, není nějakou chybou stále spojený na kostru? A co když je ten nový tyristor vadný?

Re: Problém s elektrikou

PříspěvekNapsal: pon bře 31, 2014 19:24:39
od ronin10
tohle jsem řešil nedávno ,jezdim jezdim chvalím to chvalim jak to pěkně jede a jednoho dne nastartuju a vyjedu cca 1-2 metry a chciplo to ,po chvilce zjisteni ze to nedava jiskru pri vymene svíček ani tuk ani slabou vlastne žádnou,chvilku jsem špekuloval nad cívkou ,vzal jsem z pincka taky nic nehazela,fajka a vse vymeneny a nic,tak sem si rek aniz bych měřil voltmetrem,že asi hlavní cívka zapalovaci koupil jsem novou napájel naslapnul a nic :( pak projel všechny kontakty a kostru podle informaci co kolik má dávat sem byl v tolerancích i mimo ,nastavoval jsem i podezdřelé dráty novými ale zas nic ,vypojil jsem tyristor a na stole měřil a nikde nic sem nenaměřil tak sem jel koupit tyristor za 360kč zapojil a tra dááá babetta oživla jiskra jako blázen a babetka od tý doby najela už přez 200km bez problémů. takže i když si měnil tyristor tak bych ho proměřil vypojený od káblíků a pokud ti to nehodí žádný čísla tak je po něm zcela určitě. ja konkretně používám 4 vyvodový a malou civku zapalovací. :wink: