Stránka 1 z 1
		
			
				Startovani
				
Napsal: 
pát srp 05, 2016 8:52:11od Krazzi
				Mám dotaz babetta mě nehazela jiskru, tak jsem dal novou svíčku, fajku, inducki,tyristor, a pořád nedavla jiskru. Z kopce jsem ji roztlacil tak  chytnula. Následovala projížďka cca 6 km s několikama zastavkama kde po každé chytnula na první našlápnutí. 
Dneska ráno znovu nechtěla chytnout a zase nedává jiskru. Nevím kde může být problém??
			 
			
		
			
				Re: Startovani
				
Napsal: 
pát srp 05, 2016 9:30:19od Azor
				Začni kontrolou všech vodičů, zejména připojení k cívce zapalování v magnetu (ta malá - červený drát) a zkontroluj napojení všech drátů u konektorů - mohou tam být zpřelámány a pod krycí bužírkou to není vidět, taky zkontroluj jestli není někde prodřený drát ke chcípáku (a samozřejmě zda není prodřený i žlutý anebo červený drát k JTZ a modrý k indukčce) Pokud to bude všechno stopro OK, tak se zase ozvi, budeme vymýšlet co dál.
			 
			
		
			
				Re: Startovani
				
Napsal: 
pát srp 05, 2016 20:43:37od Krazzi
				Ahoj. Tak se ozyvam. Nějakou masinkou jsem to měřil a nějaké hodnoty jsem naměřil, ale když přiložil svíčku k ta viditelnou jiskru nedává, ale pri šlapání světlo svítí. Takže problém asi bude někde jinde.
			 
			
		
			
				Re: Startovani
				
Napsal: 
pát srp 05, 2016 22:37:38od Azor
				Neměř, ale nebuď líný a všechny spoje a vodiče fyzicky zkontroluj ! Tím nic nezkazíš a budeš mít jistotu, teprve pak je účelné hledat dál. Já jsem něco podobného řešil tuto středu - v úterý jsem jezdil, ve středu ani jiskřička. Po nějaké době vztekání jsem to našel - žlutý drát od impulsní cívky nakrimpovaný do fastonu byl v tom nakrimpování rozlámaný. Možná tě to překvapí, ale měření je v tomto případě dost ošidná záležitost. Samozřejmě lze proměřit zapalovací, indukční i impulsní cívku, hodnoty tu někde na fóru jsou. Ale pokud se to někdy i dost od těchto hodnot liší, neznamená to ještě, že jsou tyto součástky vadné. Pokud na cívkách nenaměříš zkrat, téměř jistě vadné nebudou. Vada indukční cívky je hodně vzácná a pokud jsi měnil i fajfku, svíčku a kablík (předpokládám že ne za nějaké staré dávno odepsané), zbývá už jen JTZ tedy "tyristor". JTZ by bylo vhodné vyzkoušet na nějaké jiné babetě pokud někoho s tímto strojem v okolí znáš, ale nejlepší je vyrobit si jich několik do zásoby (schema je na fóru a jedná se o korunovou záležitost) a ty v případě absence jiskry operativně přehazovat (pokud budeš mít třeba 3, je dost nepravděpodobné, že by byly všechny špatné). Nejpravděpodobnější u tvé závady jsou ty dráty a pak JTZ - ony ty fabriční výrobky za moc nestojí. Obecně je zapalování babety tak primitivní, že je vpodstatě nemožné nepřijít na to, proč to nehází jiskru. Někdy je ale jednodušší natahat nové dráty, zvláště pokud se v tom už nějaký "šikula" hrabal.
Jo a světlo s tím nemá nic společného, to má svůj samostatný okruh, od zapalování zcela oddělený.
			 
			
		
			
				Re: Startovani
				
Napsal: 
sob srp 06, 2016 9:42:20od Krazzi
				Chápu, možná se to blbě popisuje, když mě dáš do SZ číslo zavolal bych ti a pokecal o tým. Páč jsem docela bezradný kabliky jsem kintroloval
			 
			
		
			
				Re: Startovani
				
Napsal: 
sob srp 06, 2016 13:53:34od Azor
				Je mi líto, ale poslední mobil jsem zahodil před dvěma lety, už mi pily krev.  

  Jestli chceš pokecat, požádej Ridcheye nebo Pavla.
 
			
		
			
				Re: Startovani
				
Napsal: 
sob srp 06, 2016 17:04:33od Krazzi
				Tak ti to docela závidím že nepotřebuje k životu mobil.n Nicméně, problém vyrešen, udělal jsem přesně co jsi říkal, kabliky po pokabliku a ejhele červený byl u zapalovací cívky roztřepený tak jsem vyměnil pro jistotu aji cívku a prepajel a je to.
			 
			
		
			
				Re: Startovani
				
Napsal: 
ned srp 07, 2016 13:12:18od ridchey
				dost mozna jsi mel zapalovaci civku nacnutou a zacala vynechavat, typicky se bud prorazi a zkratuje vinuti,nebo casteji-uklepe se vevnitr ukostrovací konec civky