a zase zapalování

Ahojte
Po "odskoku" k historickým skútříkům, kolu a anabázím s auty se zase, alespoň částečně, vracím k Babettce.
Napřed ale musím rozlousknout pár oříšků. Především jsem vyhodil sice pěkný, ale asi nadbytečný filtr na palivo. Mám pocit, že byl příčinou špatného natékání benzínu.
Větší problém mám ale asi s elektrikou. Sice nějakou jiskru hází, ale nejsem si jistý kvalitou. Kdysi, na jiné bábě mi úplně odešla cívka zapalování a když jsem ji měnil, tak na rozdíl od nové měla částečně rozdrolenou hmotu, do které je zalita.
Když jsem dnes vyndal cívku z mojí současné babči, uviděl jsem to, co je na fotce...
Máte někdo zkušenost, že by popraskání hmoty mohlo mít souvislost se špatnou funkcí ?
A teď trošku odborněji (ale jen trošku
) Zkusil jsem na ni šáhnout ohmmetrem. Laicky. - Je v pořádku, že při rozsahu 20k mi měřák ukazuje 0,01 při propojení žlutého kabelu s bílým, ale i při propojením každého z kabelů jak s kostrou zapalování (hliníkovým věncem), tak se středem cívky, koukajícím ze zalévací hmoty ? O elekrice toho zas tak moc nevím, ale tohle se mi trošku nepozdává - možná chybně.
Předem dík za reakce.
Po "odskoku" k historickým skútříkům, kolu a anabázím s auty se zase, alespoň částečně, vracím k Babettce.
Napřed ale musím rozlousknout pár oříšků. Především jsem vyhodil sice pěkný, ale asi nadbytečný filtr na palivo. Mám pocit, že byl příčinou špatného natékání benzínu.
Větší problém mám ale asi s elektrikou. Sice nějakou jiskru hází, ale nejsem si jistý kvalitou. Kdysi, na jiné bábě mi úplně odešla cívka zapalování a když jsem ji měnil, tak na rozdíl od nové měla částečně rozdrolenou hmotu, do které je zalita.
Když jsem dnes vyndal cívku z mojí současné babči, uviděl jsem to, co je na fotce...
Máte někdo zkušenost, že by popraskání hmoty mohlo mít souvislost se špatnou funkcí ?
A teď trošku odborněji (ale jen trošku

Předem dík za reakce.