omezovač ? :)
Napsal: sob říj 17, 2009 1:16:36
mám takový problém
babetu nastartuji na jedno šlápnutí,drží krásně volnoběh a když stojí na stojanu a vytočím ji do maxima a držím plný plyn - tak vynecháva.Držím plný plyn - otáčky vyletí do maxima (5000otáček),následuje vynechání motoru - otáčky spadnou na cca 2tisíce a pak zase vystřelí do maxima a zase spadnou dolů.Rukojetí plynu přitom nehýbu Za jízdy se to zatím neprojevilo nijak a babetta normálně jede co to jde do maximálních otáček.Jedna Babetta mi takto blbne (tyristor + cívka ) - druhá neblbne (má tyristor s integrovanou cívkou ).Pustil jsem se tedy do hledání závady.
Prošel jsem komplet elektriku,všechny kontakty poladil,prostříkal kontaktolem atd.
Karburátorem to taky není - mám ho vyčištěný ultrazvukem a stejně ta Babetta blbne i s karbem z druhého stroje.
Nádrž mám odrezenou,benzín teče víc než dost a mám i palivový filtr.
Předstih je cca 1,6mm ( tolerance je 1 - 1,5 ) ale ta desetina navíc nemá na nic vliv.
Svíčky jsem taky zkoušel,zapalovací cívka je uplně nová,vyměnil jsem i zapalovací kabel a fajfku.
Další věc je - že když je motorka studená tak je vše v pořádku.Když jí dávám 10 minut do těla pořád plný plyn - tak po delší rovince z ničeho nic - přestane motor zapalovat,uberu tedy plyn zajíždím ke krajnici -motor se opět chytne a pokračuji dál,to se opakuje několikrát po sobě až babetta uplbě zdechne.Slezu z babetty - sundám zapalovací kabel,vyzkouším zda dává jiskru - a nečekaně dává,ale přitom už ji nenakopnu a musím tlačit a počkat až vychladne já už teda nevím co s tím dál
Díky pánové za cenné rady
babetu nastartuji na jedno šlápnutí,drží krásně volnoběh a když stojí na stojanu a vytočím ji do maxima a držím plný plyn - tak vynecháva.Držím plný plyn - otáčky vyletí do maxima (5000otáček),následuje vynechání motoru - otáčky spadnou na cca 2tisíce a pak zase vystřelí do maxima a zase spadnou dolů.Rukojetí plynu přitom nehýbu Za jízdy se to zatím neprojevilo nijak a babetta normálně jede co to jde do maximálních otáček.Jedna Babetta mi takto blbne (tyristor + cívka ) - druhá neblbne (má tyristor s integrovanou cívkou ).Pustil jsem se tedy do hledání závady.
Prošel jsem komplet elektriku,všechny kontakty poladil,prostříkal kontaktolem atd.
Karburátorem to taky není - mám ho vyčištěný ultrazvukem a stejně ta Babetta blbne i s karbem z druhého stroje.
Nádrž mám odrezenou,benzín teče víc než dost a mám i palivový filtr.
Předstih je cca 1,6mm ( tolerance je 1 - 1,5 ) ale ta desetina navíc nemá na nic vliv.
Svíčky jsem taky zkoušel,zapalovací cívka je uplně nová,vyměnil jsem i zapalovací kabel a fajfku.
Další věc je - že když je motorka studená tak je vše v pořádku.Když jí dávám 10 minut do těla pořád plný plyn - tak po delší rovince z ničeho nic - přestane motor zapalovat,uberu tedy plyn zajíždím ke krajnici -motor se opět chytne a pokračuji dál,to se opakuje několikrát po sobě až babetta uplbě zdechne.Slezu z babetty - sundám zapalovací kabel,vyzkouším zda dává jiskru - a nečekaně dává,ale přitom už ji nenakopnu a musím tlačit a počkat až vychladne já už teda nevím co s tím dál
Díky pánové za cenné rady