> DAWID Tak jsem tu sportku kuchnul
.
Od té doby, co se přesunula výroba do Kolárova, to šlo s Babettou z kopce. V druhé polovině 90.let se dávaly tyto plastové zvěrstva do Babett celkem běžně. Vím o 2 lidech, co to tam mají a dodnes jsou imunní vůči mým radám, ať si urychleně ten buben vymění za něco normálního. Prý, co se může stát, přece ten buben musí něco vydržet. Snad je ty fotky konečně přesvědčí.
Jak tu píšou ostatní, i mě víkend nestačil na to, abych stihl probrat vše, co jsem chtěl probrat. Jen mě tak trochu mrzí, že většina lidí odjela už v neděli brzo ráno a nezůstala až do odpoledne. Pochopím u kluků, kteří jeli až z Čech, ale my Moraváci?
Hodně mě potěšilo setkání s panem Hlavatým. Bavili jsme se skoro 2 hodiny o náhradních dílech a dozvěděl jsem se i nějaké nové informace, které jsem ještě neznal. Takové lidi musíme podporovat, aby se díly vyráběly i v budoucnu. Plánuju, že ho ještě s pár členy zdejšího fóra navštívíme.
Sám jsem měl po příjezdu tolik práce, že jsem se ještě nedostal k fotkám a videu, co jsem nafilmoval a ještě mi lidi posílají svoje fotky, tak to musím všechno zpracovat. Časem to kromě BKB nahodím i zde. Na youtube jsem nahrál na svůj kanál svoji soutěžní jízdu, tak se můžete pokochat
https://www.youtube.com/watch?v=SfnQ7XELMroMě Babetta jezdí dobře, ale po každé delší jízdě, když jsem vypl motor, tak se zamastily pakny od zaliskané skříně a ozubeného řemenu. Za vše může gufero na karteru pod řadícím bubnem. A jelikož jsem dojel na Vápenky na prototypu 227, tak jsem musel Babettu startovat na šroubek přes šlapátka. Nejsem si jistý, jestli to je samotným guferem, ale mám takové menší podezření, jestli není volné ložisko v pouzdru pravého karteru, což by způsobovalo, že výstupní hřídel s bubnem lítá trochu tam az zpět. To budu muset ještě ověřit, až to více rozeberu. Motor jsem skládal z použitých neověřených karterů. Nejdřív ale začnu tím guferem. Kéž by to bylo jen tím.
Jendo, ten youtube tag ti nějak nefunguje. Mrkni na to a dej vědět.