Stránka 10 z 10

Re: Opět do Vápenek!

PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2014 9:39:31
od Pavel
Tak teď už mi to je jasný. Na Vápenkách jsem to nějak přeslechl, že jen ID videa se má zadat a nástěnku popravdě moc často nečtu :oops:

Mimochodem ten titulek za videem by byl nudný. Režie, scénář, střih by byl pořád jeden a ten samej člověk :) A s vyjmenováním herců, tzn. všech účastníků srazu bych měl také problém :) S copyrightem take raději pomlčím. Dnes je těžké něco ozvučit, aniž by člověk neporušil řadu licencí. Video je blokované v několika zemích mi to pak napsalo po uploadu :)

Re: Opět do Vápenek!

PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2014 10:00:29
od ridchey
jestli neni lepsi to nehnat pres YT,ale spis to v nejakem prijatelnem formatu nechat ke stahnuti v nejakem ulozisti a dat sem jen link.

Re: Opět do Vápenek!

PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2014 12:51:09
od bourak tom
pekne video,chvala tobe :D

Re: Opět do Vápenek!

PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2014 14:32:48
od Pavel
>TRUBA007

Díky, dal jsem si záležet, ať tam i ta hudba pasuje;)

Až když jsem si to pustil na větší obrazovce, tak jsem si všiml, jak mi trochu háže zadní kolo a obraz z kamerky je trochu vytřepaný :) Kdyby ty cesty nebyly tak rozbité :) Člověk každou chvíli něco vymete. Tohle pořeším až v zimě, kdy tomu dám kompletní servis.

Kdyby chtěl někdo video v originální kvalitě, necht pošle adresu ftp nebo ať se staví do Brna s fleškou. V nouzi to dám na uložto. Má to cca 1.4GB

Re: Opět do Vápenek!

PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2014 16:19:32
od Kruan
Jezis to je pecka :D !!
Ted jsem na to video koukal :) Ta spanila jizda, to je teda narez :D

Re: Opět do Vápenek!

PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2014 17:54:54
od Jenda
Pavel píše:Tak teď už mi to je jasný. Na Vápenkách jsem to nějak přeslechl, že jen ID videa se má zadat a nástěnku popravdě moc často nečtu :oops:
Mimochodem ten titulek za videem by byl nudný. Režie, scénář, střih by byl pořád jeden a ten samej člověk :) A s vyjmenováním herců, tzn. všech účastníků srazu bych měl také problém:)...


Sorry, mylel jsem to jen nadsázkou, pravda titulky by byly jak z Holywoodu, takovejch lidí tam bylo. Jinak videjko pěkný. Zkusil bych tu vkládací rutinu přenastavit na větší rozměr obrázku, dodávaná videa mají vždy dobré rozlišení.

Jinak ten návod na vkládání, to je moje specialita (návod, nikoli program). Když jsem pracoval ještě ve státní správě, psával jsem občas nějaký aplikace pro usery, tedy zaměstnance úřadu. Nejvíce jsem si zakládal na manuálech, které jsem k těm aplikacím psal, pokud nebyly rovnou součástí nápovědy programu (pochopitelně náležitě rozsáhlé) A to podle zásady Jendových devíti bodů. Viz:

1. Program nemusí zhola nic umět, nebo jen nezbytné minimum. Ale musí se tvářit, že umí mnoho věcí. To je kruciální podmínka.
2. Musí mít vždy rozsáhlý manuál a dostatek operačních hlášení se stavovými proužky, co právě nabíhá a co zrovna právě (ne)pracuje.
3. Pokud program ukládá někam nějaká data, najít a dokonce (!!) přečíst je už nemusí. Zdržuje to.
4. Program musí mít dostatek chybových hlášení. Pokud ještě ukazuje podrobné popisy chyb, to je úplně nejlepší.
5. Chybová hlášení musí být hezky graficky vyvedena, účel je obveselit uživatele. Proč program nejede, to je vedlejší. Problém není v chybě, problém je v programu. Tím že existuje. Císlo verze nesmí chybět!
6. Program nemusí být kompatabilní s ničím. Ani sám se sebou. To uživatele vytrénuje a zocelí. O upgradech nemluvě. Viz bod 7.
7. Upgrady, respektive jejich vydávání je fikce, program bude (ne)chodit stejně i bez nich. Vydávají se pravda a ne málo. Slouží pouze a výhradně k tomu, aby zaměstanavatel vyplácel programátorovi odměny a prémie.
8. Program svým chodem a chováním především musí navodit dojem, že idiot je uživatel, nikoli autor programu.
9. Manuál musí být, pokud je vydáván v tištěné formě, veselý a zábavný. Konkrétní body uživatelské podpory obsahovat nemusí. Nudí to.


Asi tak je to s mým návodem na vkládání videa. Stačilo by napsat: "Okopíruj vše, co je za rovnítkem". A já blbec, popíšu celou stránku...

Re: Opět do Vápenek!

PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2014 19:02:20
od ridchey
vskutku, jsem dnes uz podruhe tuhej smichy :lol: :lol: :lol:

Re: Opět do Vápenek!

PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2014 21:34:16
od Jenda
Inu, Ridchey my staří harcovníci z IT branže jsme taková veselá kompanie 8)

Re: Opět do Vápenek!

PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2014 22:08:37
od ridchey
ja vim, a jak pravi stari programatori, odstranenim jedne chyby muze vzniknout 5 dalsich.....
a s tim jako servisak jsem kdysi svadel boj dnes a denne :-)

Re: Opět do Vápenek!

PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2014 23:31:26
od Jenda
Ještě větší hlína je Hotline. Tedy telefonická podpora. Platí zde také několik zásad, viz Jendovo devět bodů:

1. Zjistit kdo volá. Pokud je to nadřízený, vysvětlíme, že:
1a. V nejbližší možné době (odstraníme, vyřešíme, odladíme). Každopádně o problému VŽDY víme a řešíme jej. Rozhodně je vada v knihovnách které dodala softwarová firma xy, jsou plné bugů, což by se u nás nikdy nestalo.
1b. Výpadek služby zavinilo: Selhání záložních zdrojů v budově, zemětřesení, bouře s přívalovým deštěm (v zimě blizzard a následná kalamita), požár, výbuch, pád meteoritu, útok islámských fundamentalistů. Další důvody operativně dosadit.
2. Pokud nadřízený stále zuří, vyjednáváme. Možno na jeho síťové stanici (počítači v jeho kanceláři) povolit hraní min, Solitaire a sledování soft porno serverů. A také sportovních stránek. S tím, že se o tom nesmí mluvit. Vzcházíme z toho, že nadřízený je lopata. Ostatní řadoví useři si nemohou pochopitelně nastavit ani hodiny na ploše. Plebs nemá nárok. To je zlaté pravidlo administrátorů podnikových sítí. Bod 2. zabírá v 79% případů. Ve zbytku (21%) to asi doopravdy musíme udělat.
3. Volá řadový uživatel:
3a. Seřvat.
3b. Vysvětlit co user posral (nevíme to sice, ale vymyslíme to) následně sdělit, že nemáme čas.
3c. Pokud user nějakým úskokem přeci jen přednese svoji poníženou žádost o nápravu problému, seřvat o to více. Mezi klením a nadávkami na hlavu usera musí být vždy vhodně implementovaný řetězec "to nemyslíte vážně", nebo "nebyl jste snad na IT školení?", event. "to snad není pravda". Pokud je user vysokoškolsky vzdělán, doporučíme mu vrátit diplom.
3d. Zavěsit, pokračovat ve hraní Call Of Duty.
3e. Userovi po nějakém čase rupnou nervy a dojde do serverovny osobně, s tím jsme ale počítali.
3f. Primární dehonestace usera: Nechat čekat, otevřít (cca po pěti minutách klepání) a seřvat. User nesmí získat čas pozdravit.
3g. Otevřít vzdálenou plochu nešťastníkova počítače (stanice), pokud je tento vypnutý, scóre se obrací ve výrazně náš prospěch. Seřvat (skutečně strašně) a poslat (zpravidla přes tři patra) stroj zapnout.
3h. User se vrací. Výstup do serverovny v patře jej zcela vyřídil. Preventivně seřvat (trvalo to dlouho).
3i. Vysvětlit na jeho ploše, že (možno si vymyslit libovolný malér) a že mu zakážeme (není už sice co, ale možno si vymyslet)
3j. Nějakou fintou, kterou znáte pouze vy, rozběhneme požadovaný program (modlit se aby se to povedlo). Userovi tak dáte najevo, že je vůl, lama a obtěžuje.
3k. User poníženě děkuje. Děkování je málo, musí zobat z ruky. Seřvat a vyhrozit vedoucím odboru, sekce, oddělení (dle potřeby). Ke zbraním hromadného ničení patří generální ředitel (však víte, že generání ve své poslední zprávě říkal že...). Toto uplaňovat jen na mimořádně odolné a vzpurné usery.
3l. Naoko trochu pochopení (víte, že kvůli té vaší prkotině, kterou nedokážete vyřešit sám, jsem mohl zatím: aktualizovat servery firemní pošty, sdílení tiskáren, zabezpečení routerů), prostě něco mu řekneme. Pohádka musí být věrohodná.
3m. User děkuje ještě poníženěji, vnutí adminovi balíček kávy, odchází jako spráskaný pes (to je podmínka), pokud není tomu tak, nejsme dobrý administrátor.
3n. Finální dehonestace usera: Ještě ve dveřích serverovny mu oznámíme, že pokud se to bude opakovat, zvednete mu kurva mandle. Pokud je to dáma (jistě už pláče) odpustíme si jakoukoliv vulgárnost. Žoviálně nahodíme, že sice máte pro usery pochopení, ale místo slzení a štkaní má pozorně číst manuály a že nejste ras, za čež vám dáma mezi vzlyky děkuje. Pláče o to víc. Nad vaší šlechetností. Vnutí dva balíčky kávy. Za kafe zásadně neděkujeme. Nemá se to s pochopením přehánět.
3o. Pokud je to mladý zaměstnanec po škole, káva si nebude (je to lempl) tak utrousíme, že se o tom zmíníme na poradě vedení; Jarda, František, Jiří... (společného vedoucího jmenujete křestním jménem, to působí) že to už tak dál nejde.
3p. User odešel. Postavíme na kávu, usedneme do křesla a dáme se do dohrání načatého levelu Call Of Duty (nebo jiné hry, dle osobního vkusu)


Ano, asi takle to nějak je...

Re: Opět do Vápenek!

PříspěvekNapsal: úte črc 29, 2014 0:09:26
od ridchey
vskutku vyzivne,ovsem moje firma to dokazala povysit jeste o level vejs........
presunula hotline do Turecka.......
:?

Re: Opět do Vápenek!

PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2014 23:25:41
od Jenda
Jinak Vápenky 2014 jsou už minulostí, bylo to hezký, jak vždy dorazím domů, hned se těším na ty příští. Když byla řeč o videu a youtube, našel jsem na počítači Movie Maker a tak jsem cosi zkusil. Podzim je za dveřma a tak, aby byla nějaká legrace, až sezóna skončí a začne čekání na jaro. Tedy, co by se stalo, kdyby třeba...



Vím, je toho na jutubce mraky a já nejsem sice kovanej Unterganger, jsou jistě lepší parodie. Ale videa tohoto typu mne pobaví, pokud mají vtip. Tedy hezkou zábavu :-)

Re: Opět do Vápenek!

PříspěvekNapsal: stř zář 10, 2014 6:44:37
od Pat
Dost dobrý !!

Re: Opět do Vápenek!

PříspěvekNapsal: čtv zář 11, 2014 5:25:33
od wenca084
Tak to je pěkný , moc mě to pobavilo :mrgreen: :D