Špatné zkušenosti s prodejci

Problémy, podvodný zásilkový prodej, špatné zkušenosti s řemeslníky a servisy...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Špatné zkušenosti s prodejci

Příspěvekod Pavel » ned čer 08, 2014 19:19:00

Každý by v tomto vlákně měl mít max 1 příspěvek, který bude postupem času aktualizovat, ať to tady je přehledné. Případné dotazy na podvodníky řešit ve všeobecném pokecu/smetišti.

1) Zdeněk Zejbrlík, Všelibice 69, Všelibice. Telefon 732831333 . Inzeruje často na bazoši a sbazaru díly na motorky, auta, prodává i auta. Díly zašle, ale něco tam chybí nebo je to nepoužitelné a pak už z něj nic nevymlátíte.
Další stěžovatelé na tuto osobu viz http://www.nissanclub.cz/forum-tema/bla ... pci-225192
Jeho profil viz https://www.facebook.com/zdenda.zejbrlik

2)...
Babetta :lol: :) :o :shock:
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1320
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Špatné zkušenosti s prodejci

Příspěvekod san3596 » ned bře 22, 2015 22:36:00

Pán co se jmenuje Klement bydlí v Přerově garáž má u hřbitova naproti škole tel. 732 736 725
Opraví vám to tím způsobem že to dosere ještě víc a inkasuje si prachy jak sviň ...
Příklad. kamarád u něho potřeboval vyměnit pakny na dvojce a unašeče pohoda cena ? cca 1000 (i s prací bych to dal) on ? 2000 a ještě mu pak škytala a nechtěla jet....
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

Re: Špatné zkušenosti s prodejci

Příspěvekod tuningrob » pon bře 23, 2015 9:17:52

No, já kdybych někomu dával něco na opravu, první co bych udělal je, že si zjistím aspoň cenu +-20% od finální částky, abych měl přehled. Samozřejmě bude třeba počítat, že to bude trochu více, ale ten odhad tam opravář musí mít. Kdyby ale to byla oprava, která není předem stanovana ( při hledání příčín se cena těžko odhaduje, tak ať zavolá a informuje předem, co se chystá dělat) Někomu něco dát a on bude měnit, kdeco na co si vzpomene, to ne-e. A jestli nesouhlasí, tak jiný servis.

A jestli babetta není 100%, tak vrátit a požadovat opravu, když už minul tolik peněz.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 678
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Špatné zkušenosti s prodejci

Příspěvekod Paczek » pon zář 18, 2017 9:41:23

Ahoj vespolek!

Neměl jsem v plánu se zde uvést jako stěžovatel hned v prvním svém příspěvku, nicméně mě chování jednoho prodejce natolik nadzvedlo ze židle, že považuju za vhodné vás varovat před někým, kdo zjevně nestojí o zákazníky:

4.9.2017 jsem si na "Motokrámku Jakuba" (http://www.motokramek.cz/) objednal náhradní díly za bratru 2200 korun. Seznam čítal okolo 40 položek po vícero kusech, takže si asi dovedete představit, že jsem s přípravou objednávky strávil poměrně nezanedbatelnou dobu. Objednávku jsem odeslal, automatický systém mi poslal potvrzení, druhý den přišla informace, že byla objednávka přijata do zpracování ("vyřizuje se") - všechno celkem standard. Tak čekám na potvrzení o odeslání, nebo číslo balíku - ale nic.

A 15.9. mi konečně přišel další mail, že "Motokrámku Jakuba" dlužím 140 Kč za poštovné, protože jsem si objednávku nevyzdvihl, a že když nezaplatím, pošlou na mě exekutora.

Povím vám, že zmínka o exekutorovi mě nadzvihla ze židle - takovou firmu, která si udělá e-shop, tváří se, že něco prodává, pošle dva nicneříkající maily a pak pod pohrůžkou exekutorem inkasuje prachy, aniž by cokoliv dala vědět (mailem, telefonicky, sms) a cokoliv dodala, si umím zřídit taky!

Tak jsem panu Jakubovi ostře odvětil, jestli dle jeho názoru mám mít křišťálovou kouli, abych teda zjistil, zda a kdy se mi něco uráčil poslat? A že mu nezaplatím nic, protože to považuji za chybu na prodejcově straně. Že ovšem o objednané zboží stojím, proto jsem si jej objednával, a že mi je může zaslat znovu, za podmínky, že mi zašle číslo balíku od Pošty, což bývá u jiných firem zvykem, s tím, že neoprávněně vyžadovanou sumu za poštovné uhradit nehodlám.

Já vám nevím, ale v moment, kdy se mi zákazník vzpříčí, tak jako člověk, kterého prodej živí a o zákazníky mu jde, tak se v první řadě začnu zajímat o to, proč se zákazník vzpříčil. A protože potřebuji prodávat, pokusím se situaci nějak rozumně vyřešit. Tak bych věc tedy řešil já - dopřávám každému svobodu myslet si co chce, ale stojím o něčí peníze, když něco prodávám, tak se to přece snažím prodat, ne? Navíc kdyby to byla objednávka v řádu stokoruny, možná bych i bral to, že se mi nedostává tolik prodejcovy pozornosti, ale když je objednávka v ceně půlky Babetty, s úvahou, kolik času asi stálo zákazníka si všechno naklikat, snažil bych se rozhodně víc.

Pan Jakuba zareagoval během pár minut, nicméně tak, že mě informoval o tom, co dle jeho názoru může dělat víc, než mi zboží připravit a odeslat (což bych dokázal souhlasit), že nemá čas řešit, jestli se mi zatoulaly maily do spamu, nebo ne (což si za prvé velice hlídám vždy, zejména ale tehdy, když dvě hodiny vybírám díly na e-shopu, navíc mě být informovaný živí - a pochopitelně po nikom nic takového nežádám), že kdybych měl o zboží zájem, tak se o ně starám (tady to začalo být drzé - já bych si pohlídal, co třeba, ale to by mi prodejce musel poskytnout nějakou informaci o odeslání, například výše zmíněné číslo balíku od Pošty), že jsem u něj jako zákazník skončil (tohle už je do nebe volající drzost), což završil poznámkou o tom, jak jeho zaměstnanci makají, aby všechno bylo v pořádku (po tom mi, jako zákazníkovi, ovšem nic není, co a jak mu dělají zaměstnanci). Celé to završil výpisem ze sledování balíku (přikládám):
Typ zásilky: Balík Na poštu,
Hmotnost zásilky: 1.0 kg,
Výše dobírky: 2 117 Kč,
Počet kusů: 1 kus,

Zásilka uložena do: 13.9.2017

15.9.2017 Doručování zásilky. 76607 Depo Zlín 70
15.9.2017 Příprava zásilky k doručení. 76607 Depo Zlín 70
14.9.2017 Odeslání zásilky zpět odesílateli - adresát zásilku nevyzvedl ve
stanovené odběrní lhůtě.
8.9.2017 SMS zpráva adresátovi - blížící se konec úložní doby.
6.9.2017 SMS zpráva adresátovi - uložení zásilky.
6.9.2017 Uložení avizované zásilky.
5.9.2017 SMS zpráva adresátovi - podání zásilky.
5.9.2017 Přeprava zásilky k dodací poště.
5.9.2017 Výstup zásilky z SPU. 77002 SPU Olomouc 02
5.9.2017 Vstup zásilky na SPU. 77002 SPU Olomouc 02
5.9.2017 Podání zásilky. 76607 Depo Zlín 70
5.9.2017 Obdrženy údaje k zásilce.


Povím vám, že tohle jsem ještě od žádného prodejce nezažil, to, co napsal, považuji za mimořádně drzé a sprosté jednání, neslučující se ani se zdravým rozumem, ani s předpokládanou podnikatelskou etikou! Neumím si představit člověka, co se maže s objednávkou v blbě a zastarale napsaném e-shopu, který navíc není s to umožnit platby on-line, dvě hodiny, aby se pak o 14 dní z ničehož nic dozvěděl, že dostal prdlajs a navíc někomu dluží peníze!

Odpověděl jsem s rudou mlhou před očima, že si může tedy klidně celou zásilku strčit za klobouk. Neoprávněně vyžadovaných 140 korun jsem mu zaplatil, nemám totiž ani čas, ani chuť se mazat v té naší krásné zemi s exekutorskou mafií a hádat se s někým, kdo nebude zjevně duševně majetný.

Když jsem se uklidnil, položil jsem si otázku, jak se to celé mohlo stát, když výpis z pošty ze sledování zásilky je takový košatý, a přes to jsem nedostal jedinou! zprávu, ani mailem od pana Jakuby, ani mailem od Pošty, ani SMS, kterých bylo zjevně zasláno nepočítaně. V objednávce jsem si zkontroloval zadaný telefon, který mému telefonu odpovídá. Z toho plyne jediné: Pan Jakuba na poště zadal špatné telefonní číslo.

Poučení? Chyby takového druhu se stávají. A jakkoliv jako bývalý podnikatel, kterému do úpadku pomohly též nevymahatelné pohledávky, pana Jakubu chápu, že nechce tratit a vyhrožuje proto exekutory, nejsem ochotný panu Jakubovi odpustit jeho sprosté a drzé jednání se zákazníkem a nedostatek ochoty při řešení problému, který navíc způsobil on sám. Mě to stálo dvě hodiny času a 140 korun, pana Jakubu režii a čas, který on a jeho zaměstnanci strávili na mé zásilce, 2200 korun, které mohl vyinkasovat, ztrátu díluchtivého zákazníka, a navíc ztrátu dobrého jména, protože vám všem samozřejmě doporučím se panu Jakubovi vyhnout, jelikož když se přepíše i u vašeho telefonního čísla, bude na vás tak maximálně drzý a vy budete naštvaní a o 140 korun lehčí.
Paczek
Začátečník...
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned zář 17, 2017 17:15:48

Re: Špatné zkušenosti s prodejci

Příspěvekod ridchey » úte zář 19, 2017 3:21:26

jen poznamka- do poštovního systému přepisují telefonní číslo zaměstnanci pošty ručně, mohli se tedy uklepnout klavesou a vina tedy nemusí být ani na strane Motokramku
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1978
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Špatné zkušenosti s prodejci

Příspěvekod Paczek » úte zář 19, 2017 11:26:30

ridchey píše:jen poznamka- do poštovního systému přepisují telefonní číslo zaměstnanci pošty ručně, mohli se tedy uklepnout klavesou a vina tedy nemusí být ani na strane Motokramku


No to je vlastně pravda, to mě nenapadlo ... ale nic to nemění na tom, že v okamžiku, kdy prodejce odešle potvrzení o objednávce a mail ve znění jako "Změna statusu objednávky na Vyřizuje se", očekával bych i zprávu o převzetí zásilky poštou. Pan prodejce právě nedal vědět ani to, pročež jsem neměl ani žádnou indicii, že byla objedávka odeslána (ačkoliv deklaruje odeslání takové informace).
Paczek
Začátečník...
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned zář 17, 2017 17:15:48

Re: Špatné zkušenosti s prodejci

Příspěvekod mhi » stř zář 20, 2017 13:09:31

Obcas se mi stane, ze mi prijde SMSka na doruceni ciziho baliku. Takze potvrzuji vyse uvedene, chyba se stat muze. K tomu vidim i pohled druhe strany, taky odesilame zbozi/material/etc pres postu a ne vzdy se vsechno povede.

S panem Jakubou jr. i sr. mam jen dobre zkusenosti, poradili velmi ochotne, zbozi bylo lepsi kvality, nez na mnoha dalsich e-shopech. Jinak otresne chovani ma i Moto Usti n/L (ale maji lepsi ceny jako dodavatel tech mensich jako je treba Jakuba). Zvlaste o pobocce v Praze si cvrlikali vrabci na strese v celem okoli, arogance a neochota toho pana co tam obsluhoval byla vyhlasena (nasliboval napr. CZ pist do Jawy50, aby potom hodil na stul madarskou Bertu a na muj dotaz na jeho slib mi rekl: vzdyt' to je cesky pist. Ja kroutim ocima jestli si ze mne dela srandu a mysli si, ze jsem uplny idiot, nacez otocil a ze pry jsem objednal vybrus a tam nespecifikuji blablabla kecy kecy kecy, proste z vlastni pusy si udelal zumpu). Nebo zavrel zakaznikovi dvere pred nosem a ze bude obedvat (primo v te pobocce, pan chtel jen jednu soucastku). Vlastne z kazde navstevy prodejny jsem mel minimalne jednu hodne peprnou historku "jak se nechovat k zakaznikovi".
mhi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 418
Registrován: úte říj 20, 2015 14:18:14
Bydliště: V chatrci u Prahy [Babetty 207.200+210.000 "kanibalky" a jeji kamosky, Jawa 50 21]

Re: Špatné zkušenosti s prodejci

Příspěvekod marhalu » stř zář 20, 2017 21:38:25

mhi píše:... Zvlaste o pobocce v Praze si cvrlikali vrabci na strese v celem okoli, arogance a neochota toho pana co tam obsluhoval byla vyhlasena ...

my jsme mu říkali neurotik, ale jinak naprosto stejná zkušenost. U mě vždy narazil a potom byl i ochotný :) jako například, když jsem se byl zeptat na nové pneu. Chtěl jsem tvrdší případně s větší výdrží než klasiku Mitas. Na jeho arogantní otázku A kolik si myslíte, že na babettě najedete ? jsem mu řekl cca 1100 km za týden už třetím rokem za sebou, mu spadla brada a ztratil řeč. Jak říkám pak už byl ochotný :D
To je mimo téma ..

Jinak moto Ustí ač je velkým prodejcem tak díly nic moc - ukázkou jsou tomu gumové kroužky do spojek. Jsou snad o milimetr užší v objemu gumy a pak kolem nich teče. Dvakrát jsem reklamoval napájecí cívku tyristoru, ale pokaždé se mi vrátila jiná se stejnými špatnými hodnotami a nechodila na babettě. A další a další ...
Současně Babetta 207, 210, 215 a spousta dalších jako servisman :)
marhalu
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 206
Registrován: úte črc 20, 2010 8:27:33
Bydliště: Praha 9, Česká Lípa

Re: Špatné zkušenosti s prodejci

Příspěvekod mhi » čtv zář 21, 2017 21:29:28

No ja nevim, u mne a i spousty lidi taky narazel (a jako ze jini meli chut' se s nim hadat i o reklamovane desetikorunove polozky), ale opravdovou ochotu jsem tam nikdy nevidel. Spis jednal tak aby se zakaznika rychle zbavil.

Zrovna jsem si vzpomnel jak jsem vyzvedaval objednavku a v minule neco chybelo, tak jsem trval na polozkove kontrole. On ze to kontroloval 2x a je to OK, at' vypadnu. Ja ze ne, tak se zaclo odskrtavat a chybelo tam hned nekolik veci :-). Samozrejme i ta z minula a ani ji nemeli. Predemnou byl zakaznik, ktery pomerne jasne definoval co potrebuje, pan 'neurotik' vytahl suplik plny nejakych dilu a rekl mu at' si to tam kouka najit sam :-). Zakaznik chvili stal jako socha a pak se k memu prekvapeni pustil do prehrabovani.

Skoro mi to pripomina "otevrel si hospodu, ale chodili mu tam lidi".
mhi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 418
Registrován: úte říj 20, 2015 14:18:14
Bydliště: V chatrci u Prahy [Babetty 207.200+210.000 "kanibalky" a jeji kamosky, Jawa 50 21]


Zpět na Babetta Blacklist

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron