

 ) je dost schopné čistidlo, které dokáže nejen uvolnit starý bordel, ale i rozleptat některé druhy gumy apod. Problém jsou jeho hygroskopické vlastnosti - proto není vhodný ke skladování. Já tankuju téměř vždy na benzině Efectu 95, někdy EO Optimal 95 a někdy u TankONO, které bere také od ČEPRa. Nemyslím si, že tankováním Vervy se něco vyřeší. Ano, vyšší aditivace možná zabezpečí nějaké čistící schopnosti a nahrazení lihu jinou biosložkou (ETBE) umožní dobrou skladovatelnost, ale stojí to za hledání pumpy, kde to mají a za vyšší cenu paliva?
 ) je dost schopné čistidlo, které dokáže nejen uvolnit starý bordel, ale i rozleptat některé druhy gumy apod. Problém jsou jeho hygroskopické vlastnosti - proto není vhodný ke skladování. Já tankuju téměř vždy na benzině Efectu 95, někdy EO Optimal 95 a někdy u TankONO, které bere také od ČEPRa. Nemyslím si, že tankováním Vervy se něco vyřeší. Ano, vyšší aditivace možná zabezpečí nějaké čistící schopnosti a nahrazení lihu jinou biosložkou (ETBE) umožní dobrou skladovatelnost, ale stojí to za hledání pumpy, kde to mají a za vyšší cenu paliva? 

Ba.betton píše:Čili minimálně tak 4 roky na to určitě nikdo nesáhl. Těšil jsem se, jak vyčistím ten zelený šlem a vypucuju to do čista. Omyl. Po otevření karbecu jsem, k mému překvapení, nenašel téměř žádné nečistoty. Miska komplet bez stop zeleného bordelu, trysky průchozí.


 . Další možnost je natankovat si tu vervu do zásoby, zavřít do garáže (vydrží) a třeba každou třetí nádrž namíchat s ní. Tady ale narážíme už na problém, že Verva obsahuje biosložku jinou než líh, která ale odstranit tak jednoduše nejde (jestli dělá také usazeniny ... kdo ví). Teoreticky by šlo experimentovat i s jinými látkami (technický benzín je např. také dost agresivní k těsněním, s usazeninami je třeba podobně nekompromisní
 . Další možnost je natankovat si tu vervu do zásoby, zavřít do garáže (vydrží) a třeba každou třetí nádrž namíchat s ní. Tady ale narážíme už na problém, že Verva obsahuje biosložku jinou než líh, která ale odstranit tak jednoduše nejde (jestli dělá také usazeniny ... kdo ví). Teoreticky by šlo experimentovat i s jinými látkami (technický benzín je např. také dost agresivní k těsněním, s usazeninami je třeba podobně nekompromisní   ). Já jsem třeba kupodivu u sekačky za celou její životnost nikdy nečistil karburátor, a to jsou u nás PHM ty horší a ke všemu snad nejdražší v republice.
 ). Já jsem třeba kupodivu u sekačky za celou její životnost nikdy nečistil karburátor, a to jsou u nás PHM ty horší a ke všemu snad nejdražší v republice.  


Ba.betton píše:Kdyby jsi jezdil málo a mermomocí stál o odstranění toho etanolu z benzínu, stačí k němu přimíchat vodu, dát to odstát a nechat ji do sebe navázat etanol. Pak se jen ta substance sleje.
 Pokud máš s tím odstraňováním biolihu z benzínu zkušenosti, neváhej se o ně podělit, abychom zbytečně nedělali začátečnické chyby.
 Pokud máš s tím odstraňováním biolihu z benzínu zkušenosti, neváhej se o ně podělit, abychom zbytečně nedělali začátečnické chyby.

 
 

 . Takhle aktualne cistim karburatory ja.
. Takhle aktualne cistim karburatory ja.

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník